torek, 8. marec 2016

Za 8. marec

“Not all of us can do great things. But we can do small things with great love.” 
― Mother Teresa


Vse najlepše ob dnevu žena vam želim punce! Naj bodo vaši dnevi (ne samo današnji) obsijani s soncem in polepšani s cvetjem.

Mami sem danes presenetila z darilno škatlico, v kateri se je skrival paketek semen za rožice in darilni bon za frizerja. Vsake toliko se ji res moram zahvaliti, da me tako zelo razvaja ;-)


Z današnjo jutranjo terapijo pa sem hkrati ujela tudi 2 izziva, ki sem ju imela na vesti. In sicer najprej darilna škatla z besedilom za ozadje za Ko me inspirira #46 pri Tini in Vladki.


In uporaba 2 washi trakov za #155. izziv na CRAFT-alnici.


Prijavljam še na:
- JUGS #333 - Flowers (Just Us Girls)
- galerijo Najlepši par za mesec marec
- #302 anything goes @ Craft Your Passion
- #102 anything goes @ Crafting From Your Heart

Pozdravček in na skorajšnje videnje ;-)

21 komentarjev:

Jasmina pravi ...

Zelo lepo si presenetila mami. In krasno si ujela oba izziva z ozadji ;). Všeč so mi marjetke v barvah - delujejo kot gerbare. Tudi jaz te dneve ustvarjam z marjetkami.

Renata pravi ...

Vse premalo se zavemo, kako pomembne smo. Mami si lepo presenetila. Z lepo vsebino, voščilnico in lepo zapakirano. Lep dan, tudi tebi.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Zelo lepo Keti, te tvoje rožice so mi všeč, ene ven, ene na noter zavihane, zelo lepo.

Valerija pravi ...

Zelo lep komplet, mama je bila gotovo zelo vesela.

Keti's Projects pravi ...

Hvala! Ja, taka je bila ideja. Da poskusim z gerberami, da ne bodo samo marjetke na blogu ;-)

Nancy pravi ...

Sensational card and matching gift box! Love the diagonal of the sentiment and your beautiful flowers! Thanks for sharing your talents with us at Just Us Girls this week!

Vladuška pravi ...

Lepo presenečenje si pripravila, krasno izdelano. Hvala, da ustvarjaš z nama.

Natasa pravi ...

Čudovit kompletek, res zelo lično izdelano z lepimi rožicami!

Metuljčica pravi ...

Čudovito. Prelepo si presenetila mamico. Nad škatlico in bonom sem prav navdušena.

Metuljčica pravi ...

Lepo si ustvarjala za mamico. Navdušena sem nad škatlico in bonom.

*Urška* pravi ...

Zelo lepo si se potrudila za mamico.Všeč mi je.

Janja pravi ...

Lepa pozornost. Rožice so krasne. Lp

Ina G pravi ...

Beautiful bold and bright. Great choice of colours. Thanks for joining in this week at Just Us Girls.

Narobe hiša - Nataša P. pravi ...

Čudovito presenečenje.

Helena pravi ...

Čudovit in nežen komplet za tvojo mamo. Krasno.

Hali pravi ...

Krasen komplet in lepo darilce :-)

Goga pravi ...

Lepo si obdarovala mami. Krasno pa si tudi izpolnila naloge za kar dva izziva. Lepo voščilnico in škatlico si naredila.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnii. Lp Lili

Tanja E. pravi ...

O kako lepo si usvarjala za mami, verjamem, da je bila zelooo vsela, oba izdelka prelepa, krasno si ujela izziva, zares lepe rožice, kombinacije, jutranja terapija je bila 1A.Hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici. LP:)

Andreja pravi ...

Zelo lepo darilce si ji pripravila. Krasen barve si uporabila in se dobro znašla z washijem :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

Dusi pravi ...

Super lepo!

Trenutki kreativnosti pravi ...

Krasen kompletek si izdelala za mami in super uporabila washi.
Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!