ponedeljek, 15. oktober 2018

{Blogersko leto 2018 z Rayherjem} Okrasimo vrečko iz blaga ali šivajmo s Sizzixom

“Crying is for plain women. Pretty women go shopping.” 
― Oscar Wilde

Ne vem kako je z vami ampak jaz res rada uporabljam nakupovalne vrečke iz blaga. So praktične, za večkratno uporabo, lahko jih operem in bistveno bolj prijazne okolju so kot plastične. Jaz jih zato ne uporabljam samo za nakup špecarije ampak tudi namesto torbice, ko grem na plesne vaje, na sprehod, k prijateljici ali na ustvarjalno delavnico, vanjo pa spravim tudi kak prigrizek za v službo.

Na trgu se dobi res pestra izbira takšnih vrečk, od čisto običajnih enobarvnih, potiskanih, porisanih, zložljivih, do dizajnerskih. Če ste (tako kot jaz) naklonjene unikatnim izdelkom, imate kar nekaj možnosti za kakšen nakup tudi pri slovenskih ilustratorjih in drugih umetnikih. 

Lahko pa unikatno vrečko izdelate sami, zase ali kot uporabno in zelo unikatno darilo. 

Zato sem se v sodelovanju z Rayherjem odločila predstaviti ustvarjalno idejo za okrasitev nakupovalne vrečke iz blaga.  



V trgovini Rayher imajo na voljo že zašite vrečke iz bombaža, v različnih velikostih, z različnimi ročaji in v nekaj osnovnih barvah (bela, črna, naravna, rdeča). Tiste bolj vešče šivanja, seveda lahko vrečko zašijete tudi same.

Jaz šivanja nisem vešča zato mi je bil tole zame precej velik izziv. Morda ni popolno zašito, je pa s srcem.

S tem materialom na mizi sem začela. Želela sem izdelati štiri vrečke ampak mi je do roka uspelo dokončati le dve. Tako da preostali dve dokončam naknadno in bosta predstavljeni v posebni objavi.


Za okrasitev vrečke iz blaga sem uporabila (kjer je možno sem dodala link do Rayher spletne trgovine, čeprav so bili nekateri pripomočki morda nabavljeni drugje):
- vrečko iz blaga (dimenzije 42x38, črno, s kratkimi ročaji)
- vrečko iz blaga (dimenzije 42x38, črno, z dolgimi ročaji)
- vrečko iz blaga (dimenzije 42x38, naravno, z dolgimi ročaji)
- barve za tekstil (sivo, roza)
- čopiče za tekstilne barve Rayher
- rezalno šablono Sizzix Bigz Hanging Heart #661753 (v Rayherju dobite tole)
- rezalno šablono Sizzix Bigz Hedgerow Butterfly #661754 (v Rayherju dobite takšnega)
- rezarno šablono Sizzix Bigz samorog (#662503)
- rezalno šablono Sizzix abecede - Paper Cuts Alphabet #662667
- bombažno blago s pikami Rayher 
- prejico iz domače zaloge
- iglo
- škarje 
- stekleno podlago za ustvarjanje Glass Media Mat by Tim Holtz
- Sizzix Accessory - Adhesive Iron-On Sheet #663009


Odločila sem se, da vrečke okrasim z napisi in "aplikacijami", izrezanimi s pomočjo Sizzix šablon.


Postopek izdelave:

Najprej priprave. Izbrala sem med Sizzix Bigz šablonami, ki jih imam v domači zbirki. Najprej sem izbrala 2 osnovni obliki (srce in metulja), nato pa še samoroga. Blago sem podložila s Sizzix samolepilno folijo, ki se nalika na blago, ker sem želela izrezek fiksirati, da bo lažje za šivati. Izrezek pride tudi malo bolj kompakten. Na ostankih blaga sem preizkusila še tanke Sizzix šablone in lahko potrdim, da sem odrezala brez težav (skoraj zagotovo je k temu pripomogla podložena folija) in brez cefranja.


Izrezek iz blaga sem nato zalikala na naravno vrečko iz blaga. 
Sledila je izbira napisa in načrtovanje postavitve črk, ki sem jih predhodno izrezala iz ostankov kartona.

Morda me bo kdo okregal, da nisem uporabila slovenskih napisov ampak meni določeni citati res bolje zvenijo v angleščini.


 Ne boste verjeli ampak prvič v življenju sem uporabila barve za tekstil oziroma risala/pisala po tekstilu. S temi specialnimi čopiči se mi je zdelo precej enostavno. Tudi moja nova pridobitev Glass Media Mat je super za takšno packanje, ker se enostavno obriše z mokro krpo.

Template za napis sem naredila s šablono abecede, ki sem jo izrezala iz povoskanega kartona. V vrečko iz blaga sem nato vložila karton, da mi barva ne bi "prišla skozi" na zadnjo stran vrečke in začela z barvanjem.

Po navodilih sem šla vsako črko 2x čez z barvo, da je napis bolj intenziven.


Sledil je glavni izziv. Šivanje. Uporabila sem okrasni šiv (t.i. blanket stitch). To je ena od stvari, ki me jih je naučila stara mama, ko sem bila še majhna. Sem se morala pa precej potruditi in priznam, da je šlo počasi, da sem delala kar se da enakomerne šive. Z enostavno obliko srca sem si šivanje dejansko olajšala. Je pa pri šivanju blaga težava, da v primeru paranja ostanejo sledi luknjic. Morda bi bilo bolje, da bi za aplikacijo izbrala filc. Ampak tem pikam na blagu se res nisem mogla upreti.


Končni izdelek:




Pri drugi je priprava potekala podobno. Metulja sem izrezala z Bigz šablono in zalikala na črno vrečko iz blaga.

Metulja sem obšila z "blanket stitch". Kratek napis "fly/poleti" sem tokrat izvezla z uporabo "stem stitch" in ga z navadnim šivom povezala z metuljem, da sem ustvarila videz sledi. No vsaj ideja je bila takšna. Napis sem tokrat izpisala kar prostoročno.


Končni izdelek:





Kot sem na začetku napovedala, mi je žal uspelo dokončati samo dve od štirih načrtovanih vrečk. V nadaljevanju pokažem delčke preostalih dveh, ki jih predstavim do konca tega izziva.



Hvala Rayherju za priložnost sodelovati pri projektu Blogersko leto 2018 z Rayherjem. 

Upam, da vas bo moja ustvarjalna ideja navdihnila in boste zase ali za darilo izdelali kaj podobnega. Zato vas prav lepo povabim k sodelovanju v mesečnem nagradnem natečaju TUKAJ. Se že veselim vaših izdelkov - nakupovalne vrečke iz blaga.

Kdor spremlja moje ustvarjanje ve, da šivanje res ni moja specialnost ampak z malo truda je tudi meni uspelo. V bistvu sem tako zadovoljna z izdelkoma, da bo ena vrečka gotovo šla za darilo. Bom pa verjetno morala izdelati še kakšno zase, zdaj ko je led prebit.

Kot se za darilo spodobi, sem pripravila tudi enostavno darilno embalažo za vrečko.

Postopek izdelave:

Iz kartona sem izrezala trak v širini, ki je nekaj ožja od vrečke (vrečko sem prej zložila čimbolj ploščato). Za okrasitev sem uporabila nove štampiljke Najlepšega para, Oxide Worn Lipstick in črke izrezane iz istega pikastega blaga kot sem ga uporabila za aplikacije na vrečkah.

Kombinirala sem novoletne štampiljke Veselje ob praznikih in sanjske napise Sanje, ki sem jih odtisnila s pomočjo plošče za odtise by Tim Holtz. Črke sem prilepila s pomočjo lepila za blago.


Za lažji prepogib sem naredila dva utora s pomočjo plošče za utore Martha Stewart in prilepila vse skupaj z obojestranskim lepilnim trakom. Ta močnim, rdečim.

Končni izdelek:



Hvala za obisk. Vesela pa bom tudi vsakega vašega komentarja, tudi kritike. 

5 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Všeč mi je, da si vse skupaj oblikovala v eno krasno darilce...popedenano od začetka do konca, ko vse to lahko daš iz rok. Zelo zelo mikaven izziv...

Hali pravi ...

Uauu bravo, čudovito si ustvarjala!

oldpunca pravi ...

Krasen izziv, ki si se ga zelo pogumno in domiselno lotila. Obe nakupovalni vrečki si zelo lepo okrasila. Tudi darilna embalaža mi je všeč. Krasna ideja za darilo. Čakam še na preostali dve. :-)

Papirnate radosti pravi ...

Spet si dokazala da si kos vsakemu izzivu. Občudujem tvojo ustvarjalno energijo :* Zmaga pa mi črna vrečka, ker roza barva pride še bolj do izraza <3

Ne-Ja pravi ...

Vse pohvale za samo idejo in seveda za šivanje. Saj ti kar gre od rok, tako vezenje kot tudi šivi :). Obe sta mi všeč, vendar sem uč vrgla na nedokončanega samoroga - pri nas so še kar aktualni ;). Kar ap se tiče embalaže -svetovno!