petek, 5. oktober 2018

Pri 50ih na kolo

“Happiness is not something ready made. It comes from your own actions.” 
― Dalai Lama XIV

Super woman. Super babi. Super frizerka. Super kuharca. Super Saša. Pa na kolo za zdravo telo.

Znak sem naprintala na rdeč papir in ročno obrezala in dodala napise s Sizzix Dainty abecedo. Rožice, velika številka in vse najboljše je od Najlepšega para, ostalo pa malo mešano (Sizzix, Marianne Design, nekaj iz škatle izmenjanih izrezkov). Laserski izrez kolesa sem pobarvala z alkoholnimi markerji. Brez Nuvo Jewel Drops seveda ni šlo. Tamara me je zasvojila z njimi. Tudi izrezek kolesa sem nabavila pri njej.






Škatlica je bila TOP presenečenje za slavljenko. Vsi so bili navdušeni. Mi kar veliko pomeni, ker gre za plesno družbo, ki prej niti ni toliko poznala mojega ustvarjanja (me poznajo po drugi liniji).

Izziv:
Najlepši par: galerija oktobra 2018
Scrapping4fun: #125 Anything Goes


Hvala za obisk in lep vikend vam želim. Jaz čez vikend pripravljam nekaj posebnega in res upam, da mi bo uspelo.

Tudi pri tej škatlici ni šlo brez Sizzix šablon. Uporabila sem:




4 komentarji:

Nataša pravi ...

Čudovita je v rdeči barvi, Pa kolo pobarvano je top :)

Lia pravi ...

A super boxcard and I like the bike!
Lia DT S4F

Ne-Ja pravi ...

Svetovna škatlica presenečenja. Verjamem, da je bil aprejemnica zadovoljna in presenečena :)

K M Meena Herale pravi ...

Lovely work,
Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

Hugs
Meena S4F DT