torek, 16. oktober 2018

Roza lilije za Europa Donna

“The secret of health for both mind and body is not to mourn for the past, nor to worry about the future, but to live the present moment wisely and earnestly.” 
― Bukkyo Dendo Kyokai, The Teaching of Buddha

Starost meni ne dene dobro. Takoj po rojstnem dnevu sem zbolela. Čeprav prijateljica pravi, da to pride od preveč uživanja, nisem čisto sigurna, če nimam morda še malo prostora za izboljšavo. 

No, kakorkoli. Lovim rok za prijavo na CRAFT-alnico in pokažem (samo) 2 dokončani voščilnici.  Imam pa še nekaj lilij pripravljenih tako da bodo šle v paket za dobrodelen namen, fotografije pa kdaj drugič. 

Imela sem dober namen narediti serijo s pikami amapk sem včeraj in danes žal povsem brez energije, čez vikend pa sem šivala na plaži.

Igrala sem se s štampiljko pik za ozadje (brez pripomočka za odtise bi mi tole sigurno pojedlo veliko živcev) in več odtenki roza. Lilije so Altenew, venček in divje cvetje Sizzix, napisa Najlepši par in nepogrešljive Nuvo Jewel Drops. Cvet in kvadrat s šivi sta prevzdignjena s tanko 3d peno, ki sem jo nabavila pri Tamari (Tame's World).




Izzivi:
CRAFT-alnica: #221 Pozitivka za Europa Donna
Najlepši par: galerija meseca oktobra
Shopping Our Stash: # 376 Pink is new Orange
4 Crafty Chicks: #424 Pink is the new Orange Twist

Hvala za obisk. Vas prav lepo pozdravljam s kavča.

11 komentarjev:

Nataša pravi ...

Krasne so, čudovita kombinacija.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Hehe...kar je preveč je pa preveč...morje buta ven iz tebe!!!!! Prijateljica ima kar prav...preveč uživanja škodi.....Ja pa jade!!! Ena sama foušija nas je, ko gledamo te tvoje vikend "akcije" in potepanja!!!! Saj bo....staranje je vrag...kakor ga obrneš je narobe...ampak za nas mlade in frkotne....!!!! Itak!!!!
Rozike pa krasne .... za krasen namen .Čimprejšnje okrevanje ti želim.

Andreja pravi ...

Čudovita je tale tvoja rožnata serija :-)) Lepo si pobarvala rožice, dodatek sive pa krasno paše zraven.
Vesela sem, da si se nam spet pridružila v CRAFTalnici in da si dobrodelna! ❤️ Hvala ❤️
Čimpreje se pozdravi!

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at 4CC, good luck!!! Amy DT

Helena pravi ...

Upam, da je zdravje že kaj bolje in si v polni formi.
Voščilnici z dobrodelnim namenom pa sta enkratni.

oldpunca pravi ...

Želim ti, da čim prej prideš nazaj v formo.
Voščilnici sta zelo lepi.

AndrejaM pravi ...

Čudovito si ustvarjala in ni videti, da ti karkoli fali! no, želim ti, da si čimprej nazaj v svojem ritmu in počutju! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici

Donna pravi ...

Very nice cards!!
Thanks for crafting "PINK IS THE NEW ORANGE" with the crew from SHOPPING OUR STASH this week!

Valerija pravi ...

Super sta s čudovitimi cvetovi in krasnima pozitivnima napisoma.
Hvala, da si se nam pridružila v dobrodelni CRAFT-alnici.

Ne-Ja pravi ...

Saj veš d apravi rek, "preveč dobrega škodi", v resnici pa smo ti samo fovš ;). Upam, da si že kaj boljše! Tvoje lilije so fnatastične in se prav lepo podajo k celoti.

Mimi pravi ...

Simply gorgeous. I love the vibrant pink with that sage-green! Thank you for being our first entry at Shopping Our Stash this week.