ponedeljek, 8. oktober 2018

{Sizzix Lifestyle} Snowman

Toliko različnih projektov je na mizi zadnje čase pri meni, da sem prav uživala ob ustvarjanju po lastnem navdihu, brez pritiska z roki in željami naročnikov.

Nastala je serija novoletnih voščilnic s prikupnim snežakom in novim napisom Najlepši par.





Se kar ne morem odločiti, katera barvna kombinacija mi je najbolj všeč ;-).

Hvala za obisk in lep začetek tedna vam želim.

**********************
Za voščilnico sem uporabila Sizzix šablone:



4 komentarji:

Klara pravi ...

A so zajčki korenček pojedli snežakom;)? Lepe so, tudi jaz bi se težko odločila za eno naj...

Tina Z. pravi ...

mislim, kako je pa tole cart!

Ne-Ja pravi ...

Hudo... tole pa so fletni snežaki 100 na uro :)! Tudi jaz bi se težko odločil akatera barvn akombinacija mi je bolj všeč, kljub temu da je roza vmes ;)

Majda pravi ...

Te čisto razumem!!! Včasih je pravi užitek prepustiti se in ustvarjati za lastno dušo! Tebi je imenitno uspelo, tako lepo si združila vse papirčke z iskrivim snežakom. Bravo!
Lepo nedeljo ti želim, Majda