nedelja, 1. december 2019

{Sizzix} Cool Yule

Najprej moram res deliti z vami eno zame res hudo novičko.
Moje voščilnice z Whimsy Decor so bile namreč v soboto, 30.11.2019 omenjene na Tim Holtz-ovem Instagram profilu, v story-u. 
Ne vem no ampak meni res veliko pomeni, če je nekdo (kdorkoli že upravlja njegov račun) opazil mojo interpretacijo teh res krasnih ornamentov.

Naredila sem verzijo v roza in modri.
Story pa imam shranjen, itak, med Highlights.

Zdaj pa med veselim plesom predstavim še eno serijo novoletnih voščilnic, s TH Cool Yule šablonami. 
Sem si na Black Friday privoščila en mini šoping na Sizzix UK in je tale tudi med njimi.


Ne vem, kateri mi je bolj kjut, snežak ali božiček? 




Sicer je pa 1. december ali ta veseli dan, 
ko smo v Sloveniji dobili nov blog z ustvarjalnimi izzivi Vesela hiška.

In jaz takoj pristavim svojo šalčko, kot bi rekli po domače ;-)


Izzivi:
Vesela hiška: #1 Praznično vzdušje

Just Us Girls Challenge #516 - Wild Card Week

Time Out Challenges: #149 Celebrations

Hvala za obisk, se vidimo kmalu.



***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 663099

Item: 663114

Item: 663115



12 komentarjev:

Majda pravi ...

Draga Keti, hvala, ker deliš naše veselje in si svoji igrivi voščilnici dodala v galerijo Vesele hiške. Katera je meni ljubša? Morda mi je za pikico bolj iskriv in navihan snežak, ki tako pozorno gleda sem k nam skozi eno samo lečo. Imam občutek, da ima vseeeee pod kontrolo ;-)
Tako zelo lepo si združila vse micene dodatke v popolno celoto - zelo, zelo mi je všeč.
Prijazen zaključek nedelje ti želim, Majda

moi pravi ...

O, to pa ni kar tako, ČESTITKE za tak podvig.
Lušne praznične nastajajo pri tebi.

oldpunca pravi ...

Čudovito novico si delila z nami. Čestitke! <3
Hvala, ker si se nam s svojo ljubko voščilnico pridružila v Veseli hiški. Sonja, DT

Valerija pravi ...

Kako fantastični voščilnici. Zelo sta mi všeč.
Sem vesela, da si na s obiskala v Veseli hiški in se pridružila našemu prvemu izzivu. Pridi spet...

sandie pravi ...

such fun cards-love the kraft snowflakes which blend so well with the background paper and then the fun santas-adore these and the glitter is the perfect finishing touch. Thanks for joining Time Out

FinArt pravi ...

krasna novica in čestitke. Zelo lepo si sestavila voščilnici in meni osebno je snežak nekoliko ljubši. si me samo vzpodbudila, da bom tudi sama vzela v roke to šablonico in se malo poigrala. Hvala, ker si se nam pridružila v Veseli hiški. Pozdrav Janja DT

Janja pravi ...

Čestitam! Tudi te so zelo lepe. Lp

Kim Heggins pravi ...

Oh my...love both of your festive and fun cards. I love that adorable Santa, those glasses are fabulous!!! Thank you so much for playing along with us at Time Out!

Nonni pravi ...

These are so cute! Your embossed sentiment looks very festive and I love the die cut images -a lot of dimension and detail in this card! Thank you for joining us at Time Out!

Unknown pravi ...

Zelo so mi všeč tvoji zimski možje.

Bobby pravi ...

Thanks for sharing your cute little Santa card with us at Just Us Girls.

ArtMBR pravi ...

Ja, ja, tudi tvoje sem videla, ko sem iskala ideje za uporabo Cool Youl šablon. Hvala, da si s temi luštnimi facami prišla delati družbo mojim na blog, bodo imeli skupno Cool zabavo.