nedelja, 8. december 2019

Dobrodelne voščilnice

Tudi letos naša srčna Helena zbira voščilnice in druga darila 
za dobrodelno praznično obdarovanje mamic in varnih hiš.

Pripravila sem nekaj voščilnic iz zaloge, ter naredila par novih (kolikor mi je pač čas dopuščal). Upam, da bodo koga razveselile v prazničnih dneh.

Uporabila sem en krasen papir Laserlowe, ki sem ga nabavila pri Tamari - Tame's World
in ustvarjala po skici 52CCT  (januar 2019).
In te so res unikatne, ker sem vse motive iz tega papirja porabila.

Napis na prvih treh je tokrat od Ustvarjalnega dotika.





Izzivi:
52CCT: pick a previous challenge


 V paketu papirja so bile tudi te vintage slikce, ki pridejo praktično čez celo osnovo voščilnice.
Nikoli jih ne uporabljam.

Tokrat sem poskusila tako, da sem dodala
 božično zvezdo in napis Najlepši par.

Nekako ni moj stil, čeprav so krasne slikce. Vsaj zdi se mi .


Izzivi:
Najlepši par: galerija december
Scrapping 4 fun 155 - Christmas
Vesela hiška: #1 Praznično vzdušje
Hvala za obisk.

Veseli december vam želim.

9 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Kako je tole vse lepo, super kombinacije.

AlisonC pravi ...

These are a very sweet combinations of the images and the beautiful backgrounds. I love the pink and grey look. Thanks for joining in at 52CCT

Scrapping4funChallenges pravi ...

Gorgeous Christmas cards
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

oldpunca pravi ...

Zelo lepe praznične voščilnice. Pa še za dober namen! Pridna si. Hvala, ker z eno svojih lepotičk sodeluješ na izzivu v Veseli hiški. :-) Sonja, DT

VEANA R. pravi ...

Čudovite ! Navdušena sem nad tvojimi prazničnimi voščilnicami, saj so barvne kombinacije in motivi enkratni. Obožujem vintage stil, v katerem si ustvarjala. Hvala, da si posvetila v Veselo Hiško in lepe praznike želim. Veana R.- DT

Majda pravi ...

Ooo kako lepo si ustvarjala! Vse po vrsti cart na kvadrat.
Hvala, ker jih deliš v Veseli hiški in v galeriji Scrapping4fun. Tako lepo se je družiti s tabo na daljavo.
Prijazen vikend ti želim, Majda

Goga pravi ...

Fantastično tople so tvoje voščilnice. Krasen izbor barv in motivov. Hvala, da si se nam pridružila pri 52CCT. Goga

ArtMBR pravi ...

Ijoj, kako so nežne tvoje voščilnice. Hvala, da si jih predstavila tudi v mojem izzivu. Dobrodošla, ni ga še konec.

Andreja pravi ...

Zelo lepe voščilnice so nastale in všeč mi je tale retro papir, ki si ga uporabila :-)) Super si jih sestavila.
Hvala, ker s sodeluješ na našem izzivu pri 52CCT..
Hkrati ti želim srečno in zdravo ter ustvarjalno leto 2020!