petek, 6. december 2019

{Sizzix} Mini darilca

Takšne škatlice v obliki zvezde se prav enostavno izdelajo s Star Box Sizzix šablono.

A ne pride luštno?
Velike so ravno prav za kakšno majhno pozornost.

Lahko pa jih uporabite tudi za okraske na smrekici ali namizno dekoracijo. Morda kot pozornost za vaše goste.

Jaz sem jih ovila z rafijo in dodala cvet božične zvezde. 
Lepo bo pasal zraven tudi tag z imenom ali posvetilom. 
Jih moram še kar nekaj izdelati ampak imam še nekaj časa.




Opomba: Vmes med fotkanjem sem ugotovila, da bi morala božične zvezde malo posenčiti z temno rdečo, ker me je res zmotil bel rob tega vzorčastega papirja. Ampak pofotkati sem pa pozabila končno verzijo, zdaj pa so šle te že od doma. To pač pride z leti (ali pa s tableti).

Izzivi:
Allsorts challenge: #548 Christmas Gifts
Najlepši par: galerija meseca decembra


Hvala za obisk. Pa veseli december vam želim.

***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 661728

5 komentarjev:

Tracy pravi ...

Gorgeous creation, thanks for joining Allsorts challenge, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Mervi pravi ...

Fabulous little gift!
Thank you for sharing at Allsorts;-))m

Imke pravi ...

Those boxes are wonderful and i like the poinsietta on it.

Thanks for joining our "Wrap it " Challenge @ Little Red Wagon this week.
Hope to see you back again soon.

Imke ~ MY CRAFTY PLACE

Nataša pravi ...

Čudovite so in božična zvezda super paše gor.

ArtMBR pravi ...

Srečujem šablono v trgovinah, pri tebi pa vidim, da je res čudovita in pa predvsem uporabna. Vesela sem, da si svoja darilca postavila tudi na mojo poličko. Hvala iz srca.