četrtek, 5. december 2019

Scena v okvirju

Pokažem prvo voščilnico, ki je bila namenjena za izziv Unstampabelles
pa sem ugotovila, da sem malo zamočila z uporabo štampiljke. 
Ampak mi res sede tale napis gor.

Tako boste v nedeljo lahko videle moj drug poskus inspiracije za decemberski izziv.
Vas pa že zdaj vabim k sodelovanju.

Zimska vasica pod zvezdnatim nebom, za malo dimenzije pa bela (ledena) božična zvezda.

Zvezdnato nebo sem spackala skupaj z Distress in Oxide blazinicami, malo poškropila z vodo in belo akrilno barvo, nato pa dodala še mini zvezdice.

Malo sem se poigrala z zamaknjenimi okvirji.
Da vendarle naredim še kakšno domačo nalogo, seveda spet malo po svoje. Ampak sem zadovoljna z osvojeno snovjo, kar pa tudi nekaj šteje.


Izzivi:
Najlepši par: mala šola prazničnega ustvarjanja (kreativna uporaba okvirjev in scena v okvirju), 
Najlepši par: za novo kolekcijo (uporabila sem božično zvezdo)
ABC Christmas Challenge Y for Yuletine 
(sem šla prav v slovar pogledat in pomeni v bistvu božični čas)
Metuljčica ustvarja: ključna beseda božična zvezda


Hvala za obisk.

Se vidimo kmalu ;-)





6 komentarjev:

Metuljčica pravi ...

Tako lepo si zaokrožila z vsemi tehnikami in poigravanji, da je nastala čudovita zimska idila. Popestritev z božično zvezdo je super. Hvala, da si svojo lepotico prilepila tudi v mojo galerijo.

Metuljčica pravi ...

Všeč mi je tvoja zimska idila, tvoje ozadje in poigravanje z okvirji. Lepo si zaokrožila z božično zvezdo. Hvala, da si svojo lepotico prilepila tudi v mojo galerijo. Uživaj v veselem decembru.

oldpunca pravi ...

Zelo lepa praznična voščilnica. Krasno zimsko nočno nebo si izdelala in se domiselno poigrala z okvirji.

Lindsey pravi ...

This is beautiful! I love the night sky with the white die cuts. Gorgeous design, too! Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge!

Tina pravi ...

Kako zelo je ljubka...tisti drobni okvirčki so mi izjemno všeč!

Wei pravi ...

Such a gorgeous card with the frame and the poinsettia. Thanks for playing along with us at ABC Christmas Challenge. Looking forward to seeing your creative projects in the future galleries again.