ponedeljek, 21. september 2015

Diplomant

"Don't be a fish; be a frog. Swim in the water and jump when you hit ground."
Kim Young-ha


Tole je pa ena hudomušna živalska. Za plavalca, ki je diplomiral na Fakulteti za šport. Imamo vse potrebno: žabo, obroč za plavanje in diplomantsko kapo. Čestitke !!!



Fotografije so žal večerne ampak jaz sem tolk navdušena nad njo, da vam jo moram pokazati.

Prijavljam jo:
- septembrska galerija @Najlepši par
- #143 živali @ CRAFT-alnica

Joj, kje so časi, ko sem jaz diplomirala?!

11 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Kako prikupen žabec,
Diplomant bo vesel
Lp Tamara

oldpunca pravi ...

Tudi jaz sem navdušena nad tem simpatičnim žabcem. :-) Super si skombinirala vse potrebne elemente. Krasna čestitka.

Tina pravi ...

Mega! Zagotovo bo Jan zelo vesel :-)

Vladuška pravi ...

Pridno si ustvarjala v septembru in hvala, da si sodelovala tudi na najinem izzivu.

Helena pravi ...

Čudovito ti je uspela. Žabec je fantastičen.

moi pravi ...

Krasen diplomant.

Hali pravi ...

H aha ha ja tudi žabice morajo diplomirat. Super hudomušna je!

Hiška iz papirja pravi ...

O Keti, kako dobra ideja! Res zabavna voščilnica, pisana na kožo prejemniku, super si jo sestavila, zelo premišljeno, hehe ... Hvala, ker sodeluješ na živalskem izzivu v CRAFT-alnici, pozdravček, Maja

Andreja pravi ...

Krasno voščilnico si naredila in žabec je zelo prikupen :-))
Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

Ne-Ja pravi ...

Zanimiva ideja in ozadje res deluje kot dno bazena. Vsekakor je žabica s "šlaufkom" in diplomatsko kapo čista zmaga. Joj, ne spomni me kje je že moja diploma....

Goga pravi ...

Super kombiniranje, žabcu prav paše kapica.
Hvala, da si se nam pridružila in srečno pri izzivu Craft -alnice. Pozdravček Lili