sobota, 26. september 2015

Drevesa

"Someone is sitting in the shade today because someone planted a tree a long time ago."
Warren Buffett


Rada imam drevesa na voščilnicah. Tokrat sem kombinirala šablono drevesa Tine za Rayher in Sizixovo za krošnjo.




Prijavljam jo:
- septembrska galerija Najlepši par
- #143 CRAFT-alnica - živali (tokraj metuljček)

Nastalo je še nekaj drugih verzij, v različnih barvnih kombinacijah. Našli jih boste lahko v Čudežni deželi v Zagorju ob Savi ali v Galeriji KOPOS v Zrečah.

Lahko noč in skrajno lepo nedeljo vam želim.

12 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Fenomenalna je
res nekaj posebnega
lp Tamara

Dusi pravi ...

Ful luštna.
Super si tole pokombinirala v celoto. Zelo všeč.

Helena pravi ...

Zelo lepa voščilnica v nežnih barvah.

moi pravi ...

Lušna je. Všeč mi je rob, narejen s Tinino šablono, tako jo naredi še posebnejšo.

Hiška iz papirja pravi ...

Ah, spet ta prelepa bordura ♥ Voščilnica mi je všeč... preprosta, a prav nič "prazna" - krasna! Hvala, ker sodeluješ v CRAFT-alnici, Maja

oldpunca pravi ...

Zelo je lepa. Tale bordura me pa vedno bolj mika. :-))

SaraS pravi ...

Lepa... taka umirjena. :)
Tale Tinina bordura je pa super... si jo že nekaj časa ogledujem. ;)

Tina Z. pravi ...

kako krasna je, tako elegantna, čudovita voščilnica z drevesom, tako dobra in lepa ideja.

Vladuška pravi ...

Lepa, prisrčna je.

Ne-Ja pravi ...

Čudovita je. Te pastele barve prav lepo pašejo vkup :).

Tina pravi ...

Keti...drevesna vila :-) Zopet me `sezuvaš :-)`

Goga pravi ...

Čudoviata konbinacija lepih šablon.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili