sreda, 23. september 2015

Puzzle

"The solution often turns out more beautiful than the puzzle."
Richard Dawkins


Že nekaj časa mi je bila všeč rezalna šablona puzzle. In potem je Duši nabavila od Marianne design šablono in mi jo prijazno posodila, da se malo igram z njo.

Posvetila je žarnica nad mojo glavo in nastalo je tole.

Voščilnica za sodelavko za rojstni dan. Malo elegance, malo rožic, napis in ena pikapoka za srečo. Dežnik sem dobila od ene prijazne ustvarjalke, ob eni od številnih menjav izrezkov. Ker je bila čipka dežnika na tem izrezku malo slabo odrezana, sem jo uspešno zakrila z malimi Tininimi rožicami. Pri napisu se mi je tudi zgodil en lapsus, ki sem ga zakrila, bolj ali manj uspešno, spet z rožicami.



Verjetno se sprašujete, kje hudiča so zdaj puzzle. No, v notranjosti voščilnice so. Darilni bon oz. opis darila, je obdarjenka morala sestaviti sama. Meni se zdi totalno luštna in rahlo hudomušna ideja. Darilni bon je prilepljen na moss gumi, da je zadeva bolj 3D. Nekaj kosov sem zalepila na podlago, da je obdarjenka lažje začela. In moram priznati, da ji je šlo kar dobro.

podlaga za zlaganje

zapakirano 

sestavljeno
A poznate tisti občutek, ko ste navdušene same nad sabo? Ali pa zaključite voščilnico in bi jo najraje poslale sami sebi?

Voščilnico prijavljam v:
- septembrsko galerijo @ Najlepši par

Zaspano deževen pozdrav.

14 komentarjev:

vilinke pravi ...

Poznam ta občutek ja in razumem te zakaj si ga imela. Res zelo dobra in zabavna ideja.
LP Vilinke

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Domiselna in igriva voščilnica
zelo mi je všeč
lp Tamara

oldpunca pravi ...

Ja, takšno voščilnico bi jaz gotovo poslala sama sebi. :-)) Še posebej zato, da bi se igrala s puzli. :-))) Super si vse izpelajla, Tudi zakrivanje napakic je profesionalno. :-)) Krasen izdelek.

Dusi pravi ...

Dobr si tole zrihtala. Komaj čakam, da še sama sprobam novo šablono ;)

Tina pravi ...

Waw, waw!!! Kako je to vse lepo...od dežnika polnega rož, do puzlov znotraj :-).

Helena pravi ...

Ooo, zelo zanimivo in simpatično. Res dobra ideja z delčki, ki jih je potrebno sestaviti, da vidiš, kaj si dobil za darilo. Tudi prva stran je krasna.

Vladuška pravi ...

Kakšna super ideja in izvedba. Jaz bi bil totalno navdušena, saj sem velik ljubitelj puzlov.

Hali pravi ...

AAA hudoooo nora ideja in super je izpadla!

Tina Z. pravi ...

res fenomenalna ideja in kakšna izvedba, tako zunaj z rožnim dežnikom kot ta notranjost s puzzli ....

Cvetoči travnik pravi ...

Več kot odlično ti je šlo in izdelek je fenomenalen, tiste male napakice pa: to je samo še en dokaz, da se odlično znajdeš in jih zakriješ. Zanje veš le ti:) Zanesljivo si lahko ponosna nase, sedaj pa si hitro eno naredi zase - ali pa mogoče to lahko prišepneš Duši:) LP Andreja V.

Andreja pravi ...

ooojoj Keti, tole v notranjosti je ena super krasna ideja :-))
In tudi sama voščilnica je zelo lepa in lepo sestavljena.

Hiška iz papirja pravi ...

Ja, poznam ta občutek, a ni fajn? :))) Fantastična ideja je tole s sestavljanko in darilnim bonom!

Ne-Ja pravi ...

Tak občutek ni fajn, ko jo moraš odtati iz rok, vendar ja - tako veš da si se potrudil maksimalno :). Zelo všečna voščilnica, sploh pa ideja s puzzli in sestavlajnemm bona. Že tako obožujem puzzle, sedaj pa znam res porabiti tvojo idej s tem bonom - upam da dovoliš :)?

Janja pravi ...

Nadvse lepo in izvirno. Lp