sobota, 12. september 2015

Spet nazaj in knjižna kazala

"Reading is to the mind what exercise is to the body."
Joseph Addison


Sicer že par let za branje uporabljam večinoma Kindla ampak včasih pa vseeno v roke primem kakšno oldfashion knjigo. Za takšne priložnosti sem si izdelala personalizirano knjižno kazalo. In še eno kot vzorček za delavnico, ki jo nameravam izvesti v okviru petkovih ustvarjalnih druženj v našem kraju.

Tole je moj prvi projekt po nekajtedenskem ustvarjalnem premoru, ki sem ga letos namenila aktivnemu dopustovanju in sicer roadtripu po bivši Jugi. 

Lepo se je bilo vrniti domov. In preden se lotim novih projektov, bi bilo super, da najprej malo pospravim ustvarjalno sobo ;-) Vam sporočim, če mi bo uspelo!

Prvo kazalo je zame. Natur osnova, štampiljka za ozadje, dvojni okvirček za globino in Memorybox šablona za mak, pobarvan z Distressi in Perfect Pearls, da se malo sveti, vse skupaj senčeno z Distressi. Za napis sem uporabila čudovite Tinine pisane črke (Rayher) in ga zato prijavljam v septembrsko galerijo Najlepši par.




Drugi je za delavnico. Osnova obdelana s servietno tehniko, Tinina šablona (Rayher) drevo, kjer sem uporabila rožice na Vladkin način, torej dvojne (ne vem, kako se jaz tega nisem uspela sama spomniti) in pike kot ostanek od Tininih šablon (Rayher) Pikapolonice, metuljčki in citat iz Malega princa.



Tega prijavljam na 40. izziv Ko me inspirira (Drevo), kjer se lahko považim, da je moja velikonočna voščilnica tokrat služila za inspiracijo. 

Skrajno lep pozdrav. In še napoved, da sem zdaj z dopusta in bom z veseljem (vendar počasi) pogledala tudi kaj sem zamudila na vaših blogih, ko me ni bilo.

7 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Oba sta lepa, ampak drugi mi je še malo lepši, ker je bolj živih barv.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Luštna kazala, tole mi je pa sploh všeč, da je osnova narejena s servetno tehniko. Super!

oldpunca pravi ...

Dobrodošla nazaj, v svet ustvarjanja. :-)) Upam, da bo tebi uspelo pospraviti ustvarjalni kotiček. Sama sem imela enak namen, ampak je neuspešno propadel... :-)
Knjižni kazali sta zelo lepi. Spodje mi je pa še posebno všeč, ker je tako lepo pisano in ima krasno sporočilo.

Tina Z. pravi ...

prekrasni kazali, obe tako različni in lepi vsako po svoje. z užitkom je prebirati s takšnimi - me je spomnilo na to, da si moram tudi sama kakšnega narediti, je že nekaj časa v planu.

Helena pravi ...

Obe kazalki sta krasni in kar vabita k branju.

Ne-Ja pravi ...

Lepo da si nazaj in s polnimi baterijami. Obe kazalki sta čudoviti in vsaka posebej razred zase :).

Tina pravi ...

Naša inspiracija se nam je pridružila :-)))) Obe kazali sta mi krasni in se mi tako dopade, da si si gor dala svoje ime!