torek, 29. september 2015

Novoletne voščilnice 2015/1 - ptički

"Let's be naughty and save Santa the trip."
Gary Allan


Tudi mene je ujel prehlad in tako že par dni s klasično opremo ždim pod odejo in trosim "bacilčke" naokrog.

Preden me je ujelo, pa sem uspela narediti prve letošnje novoletne voščilnice, bolj ne-tradicionalne ampak meni so prav prikupne. Nenazadnje sem morala opravičiti tudi izposojo šablone ptička Marianne Design od Duši.



Na koncu se je izkazalo, da mi je tale modro rdeča kombinacija najbolj všeč. In če ste opazile, po dolgem času na voščilnici nisem uporabila niti ene Tinine šablone/štampiljke, kar je bil zame tudi svojevrsten izziv ;-) Napis je tokrat namreč Marinin - Mavelu.com.


Lepotički zato zadnji trenutek prijavljam na #143. izziv na CRAFT-alnici (živali).

Tale je bila v bistvu testna ampak mi nekaj ni "prav dobro" sedlo, zato so naslednje nastale brez embosirane vejice



Postavitev mi je bila tolk všeč, da sem se lotila še voščilnic za druge priložnosti (beri: zamenjaš vzorčni papir in napis) ampak me je prehlad prehitel, zato so ostale nedokončane na mizi. 


En skrajno lep pozdravček in hitro okrevanje vsem, ki preživljate podobno nadlogo kot jaz.

11 komentarjev:

Dusi pravi ...

Le kaj bi ti brez mene ;) ... hihi
Všečno drugačne so tele tvoje prve letošnje.
Ampak mi je še vedno najbolj všeč tista ta prva s ptičkom na vejici :)

Cvetoči travnik pravi ...

Keti, kakšna super ptičja farma:), resnično jih lahko porabiš za vse priložnosti. A mi zaupaš, katera šablona za ptička je.Prej pa le vprašaj Duši, da ne bo rekla, da kar nekaj brez nje:)) Dobr se cajtaj:), jaz sem že bolje, pa se vidimo. LP Andreja V.

Dusi pravi ...

Bom kar jaz odgovorila, če lahko.
ŠAblona je MD COL1301

oldpunca pravi ...

Ojej! Tudi ti si staknila prehlad? Čim prej se pozdravi, da boš lahko dokončala začeto delo. Tvoje prve novoletne voščilnice so mi zelo všeč. Ptiček je krasen motiv in zelo lepo paše na pisano ozadje. Hvala, da si me spomnila na Marinino štampiljko.

Vladuška pravi ...

Tole pa je res univerzalno in izpade lepo tako za novoloteo kot ostale priložnosti. Upam, da bo prehlad čimprej mimo in da uspeš dokončati tudi te že pripravljene voščilnice.

Jasmina pravi ...

Krasne so!

Ne-Ja pravi ...

Kdo bi si mislil, da "univerzalno" lahko izpade tako svetovno tudi za novoletne voščilnice :). Prav všečkam jih! Tudi tiste, ki so ostale na mizi nejso švoh in upam, da se prehlad kmalu poleže, da vidimo še te lepotičke :). Upam, da te doma razvajajo, da boš čim prej okrevala!

Helena pravi ...

Upam, da ti gre že bolje ...
Krasno serijo voščilnic si pokazala in tudi tiste, ki še bodo nastale, bodo zelo lepe.

Andreja pravi ...

Zelo so lepe in zelo si pridna, ker že delaš praznično zalogo :-))
Lepo si jih sestvila.
Hvala, ker ustvarjaš z nama v CRAFT-alnici ... Srečno!

Hiška iz papirja pravi ...

Upam, da se sedaj že bolje počutiš in da boš kmalu pokazala še preostale lepotičke. Zelo so mi všeč tvoji ptički, sploh prva dva v modro rdeči kombinaciji. Meni niti na misel ne bi prišlo, da bi takole skombinirala dva različna vzorca papirjev, zagotovo bi bil en od njiju enobarven :) Ampak moram reči, da prav lepo izpade, ker so ptički tako veliki. Napis je pa čudovit.
Hvala, ker so ptički poleteli v CRAFT-alnico, pozdravček, Maja

Goga pravi ...

Ti si pa že pridna, priprave na praznični čas že potekajo. Ptička sta čudovita, lepo si ustvarjala.
Hvala, da si se anm pridružila in srečno pri izzivu Craft-alnice. Lp Lili