četrtek, 10. julij 2014

Embalažica za nakit

A poznate tisto, ko za izdelavo embalaže za izdelek porabite skoraj več časa kot za sam izdelek. No, ni čisto tako, je pa zelo blizu. Veliko preizkušanja, postavljanja v različnih barvnih kombinacijah in z različnimi dodatki.

Zelo pomembno se mi namreč zdi, da je darilce lepo in z ljubeznijo zapakirano.

Po parih urah imam za pokazat 40 škatlic. Za nekaj časa bo, a ne ;-) Na fotki samo osnovna postavitev, ki ji  bom potem dodala različne okraske (rožice, metuljčke, trakce v različnih barvah, kak napis). Edino lepljenje mi gre mal na živce ;-)


Pozdravček.

9 komentarjev:

Adrijana Knez pravi ...

Ja,Keti poznam to zadevo z usklajevanjem barv, sestavljanjem itd...in ure kar bežijo ;((
Ampak, naredila si čudovito obliko škatlic in barva mi je noro všeč.
Lepo bodi, Jana

Ne-Ja pravi ...

Super si se znašla s pillow boxi :). Verjamem da ti bodo dobro služili!

Danica pravi ...

Tudi sama sem se danes poigrala z izdelavo embalaže za nakit.
Samo daleč od tega
, da bi bila tako pridna kot ti in si naredila tolikšno zalogo.
Škatlice pa si čudovito naredila.
Lp Danica

Ayaa pravi ...

Tudi meni mi je ta kombinacija zelo všeč.

Vladuška pravi ...

Super pripravljeno, samo dodaš kak detajl, ki bo pasal k zdelku in je to to. Lepljenje pa tudi mene včasih ubija :)

Vladuška pravi ...

Super pripravljeno, samo dodaš kak detajl, ki bo pasal k zdelku in je to to. Lepljenje pa tudi mene včasih ubija :)

Hali pravi ...

Čudovite škatlice!

vilinke pravi ...

lepo embalažo si si pripravila ;)

oldpunca pravi ...

Embalažo, v kateri je izdelek, najprej pogledaš, zato je zelo pomembno, kakšna je :-) Tvoje škatlice so zelo lepe in elegantne. Da pa vzamejo veliko časa, pa vem :-)) Ampak se splača.