torek, 8. julij 2014

Poročna

Ko sem ustvarjala tole birmansko voščilnico, sem imela na mizi še nekaj ostankov papirja in višek rožic, pa sem dobila idejo za poročno voščilnico v podobnem slogu.

Kakšne izkušnje imate ve z ostanki na mizi?




Tridelna voščilnica. Na prvi strani srček, obkrožen z rožicami, v notranjosti poročni prstan. Na osrednjem delu, s šablono Najlepši par izdelan napis "za vedno", zoper malo rožic okrog. Na zadnji strani pa ponovno srček, obkrožen z rožicami in v notranjosti inicialke poročnega para.

No, jaz sem jezna sama nase, ker nimam kakšne lepše fotke. Voščilnica je že šla razveselit mladoporočena, zato tudi nimam popravnega izpita ;-) Inicialk zato na fotki še ni, prav tako ne vložnega lista v žepku na srednjem delu voščilnice. Srček od izrezka Najlepši par sem uporabila na kuverti (v srebrni barvi za ženina in roza za nevesto). Škoda, ko mi tudi tega ni uspelo pofotkat. Brrrr...


Jaz vas lepo pozdravljam, voščilnico pa prijavljam:
- v julijsko galerijo @ Najlepši par.

4 komentarji:

Ne-Ja pravi ...

Včasih se tudi to zgodi, da pozabiš oz ne uspeš fotografiriati ker gre prehitro k novemu lastniku. Vsekakor si čudovito porabila ostanke, kar pa na voščilnici definitivno ni videti - deluje vse na svojem mestu :)

Janja pravi ...

Krasna je. Lp

Vladuška pravi ...

Imam resitev zate - izdelas se eno zelo podobno in jo pofotografiras :)) Lepa, nezna je. Kar se tice ostankov, mizo naceloma pospravim po opravljenem delu in s tem tudi ostanke. Ce pa delam en izdelek za drugim, pa vcasih res uporabim ostanke iz prejsnjega tudi na naslednjem.

Tina pravi ...

Zelo mi je všeč tvoja poročna voščilnica. Tako nežna in elegantna.... Ostanki...ah...kup brez konca in kraja.