četrtek, 17. julij 2014

Ko me inspirira #27

Lovim zadnje minutke izziva pri Tini in Vladki "Ko me inspirira". Izziv je narediti voščilnico na temni oz. ne-beli podlagi.

Mene so prepričale sončnice, ki sem jih postavila na rjavo podlago. Dodala juto in rumen trakec s pikicami. Preprosto. Namenjena gospodični za 30. rojstni dan. Jah, kje je že to ;-)




Prijavljam na izzive:
- Ko me inspirira #27
- izziv meseca julija "rožice" @ Ustvarjalni dotik (uporabila sem štampiljko sončnic, distress blazinico Vintage Photo za senčenje rožic in še kaj verjetno).

Lep vikend vam želim, upam, da nam bo sonček naklonjen.

p.s. Bolj ko jo gledam, bolj se mi zdi, da bom dodala še kak napis ;-)

9 komentarjev:

Martina pravi ...

Odlična kombinacija boja. Sviđa mi se.
Lp, Martina

Danica pravi ...

Čudovita. Sončnice so zame najlepši cvet.
Lp Danica

Vladuška pravi ...

Lepo se sončnice podajo na rjavo podlago. Me veseli, da si ujela izziv :)

Ne-Ja pravi ...

Všečkam tudi brez napisa, mogoče samo 30, v cvetek :)

Nella pravi ...

Se popolnoma strinjam z Danico :)

Barbara pravi ...

Preprosto čudovita, polna sonca :) Hvala za sodelovanje na izzivu trgovine Ustvarjalni dotik, Barbara

*Urška* pravi ...

Sončna voščilnica,ki izžareva samo pozitivno energijo.
Zelo lepa :)
LP,Urška

Mojca pravi ...

uau kako lepa kombinacija rjave in rumene. krasno .lp

Tina pravi ...

O, zelo mi je všeč. Vse si tako lepo sestavila v celoto in barve so mi super. Hvala za sodelovanje pri izzivu.