nedelja, 6. julij 2014

Knjižna kazala II

Nova serija knjižnih kazal. Ko sem ustvarjala tele, sem dobila še idejo za DELUX izvedbo. Poskusim, ko se sprosti seznam prednostnih opravil ;-)



Super sončen vikend je bil. Plani za mini dopust so sicer padli v vodo, sem pa zato obiskala prijateljico in malo lenarila na terasi ter seveda veliko ustvarjala. Kmalu pokažem ;-)

Škoda, da je jutri nov delovni dan. Preživimo ga kar najbolje!

5 komentarjev:

vilinke pravi ...

Ustvarjalni vikend je za teboj ;) naredila si lepo kolekcijo knjižnih kazal

Vladuška pravi ...

Super so taksni lezerni vikendi in ce je vmes se ustvarjanje je to samo pika na i. Kazala pa pa se posebej pridejo prav zdaj poleti s poletnim branjem. Fajna so.

Ne-Ja pravi ...

Čudovita kazala si naredila. Zgledajo preprosto vendar so popolna za knjižne molje :)!

Adrijana Knez pravi ...

Keti...zelo lepa knjižna kazala in v sivkini barvi mi je zelooo všeč.
Pozdravček, Jana
P.s. Pokukaj v moj kotiček, kjer je skrit bonbonček

oldpunca pravi ...

To se bo bralo! :-) Všeč so mi tvoja kazala.