ponedeljek, 21. julij 2014

Nova serija poročnih voščilnic

Nov izziv pred mano. Poročna voščilnica za romsko poroko. Pa sem si zamislila varianto v močnejši barvi ljubezni - rdeči. Na koncu sem naredila dve varianti v rdeči, ki pa vseeno nista izpadli preveč .... , a ne, morda sta celo premalo .... ;-)


napis Najlepši par, v enem srčku poročna prstana, za drugega sem predvidela incialke poročenga para ali pa datum poroke, se bom še odločila ;-)
Potem sem naredila še nekaj variant v drugih barvah. Pokažem samo lila izvedbo, ostale boste lahko videli v Čudežni deželi.

napis Najlepši par


Ko sem se ravno segrela, sem naredila še eno v zlatih odtenkih. A bo za zlato poroko?

malo bolj svečana, ker zlata poroka pa že ni kar tako

v vseh voščilnicah je žepek za voščilo 

Zlato poročno voščilnico prijavljam na izzive:
- praznovanje @ CRAFT-alnica
- #15 anything goes @ Charisma Cardz Challenges
- Wedding @ MY Heart Pieces
- Julijska galerija @ Najlepši par


Kako je super na dopustu. Res uživam v druženju s prijatelji, posedanju na terasi s Kindlom v naročju, malo ustvarjanja in veliko spanja. Še malo pa se odpraviva tudi na "pravi" dopust. Upam, da naju bo spremljalo sonce.

Lep dan vam želim, kjer koli že uživate. In hvala za obisk.







12 komentarjev:

Janja pravi ...

Prav vse so zelo lepe.
Hvala, ker si se nam pridružila na 112. izzivu CRAFT-alnice. Lp

*Urška* pravi ...

Vse so prekrasne.Ena lepša od druge.
LP,Urška

Ne-Ja pravi ...

Ma čudoviti so tile tvoji rožnati srčki. Favoritka pa je zlata :)

Danica pravi ...

Res so čudovite.
Lp Danica

vilinke pravi ...

Zelo lepo in elegantno serijo poročnih voščilnic ti je uspelo naredit,bravo
LP Vilinke

Vladuška pravi ...

Ko je clovek v zaletu je super in vsec mi je kako si se poigrala z razlicnimi barvnimi kombinacijami. Uzivaj se naprej.

Goga pravi ...

Meni so vse tri barvne kombinacije zelo lepe.
Hvala, da jih deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

Wendy L pravi ...

Very beautiful, thanks for joining our challenge at Charisma, xxxx

oldpunca pravi ...

Krasne poročne voščilnice si ustvarila. Me res zanima, kako bi se nadaljevalo, če bi še bolj segrela :-))

Adrijana Knez pravi ...

Krasno kolekcijo poročnih voščilnic si naredila ;)) Zelooo pridna!!!
Vidim pa da sva bili obe pri srčkih in porokah ;))
Nočko, Jana

Andreja pravi ...

Krasne pročne voščilnice si naredila :-))
Hvala, ker se igraš znami na "praznovanju" v CRAFT-alnici ... Srečno!

Tina pravi ...

Jej, kakšen lep kupček čudovitih poročnih! Meni so vse izjemno všeč in čisto srečna sem, ker je na njih tudi Najlepši par!