nedelja, 2. februar 2020

{Sizzix} Floral Layers z verzom

Tale šablona cvetja mi je takoj padla v oči, ko sem pregledovala Chapter 1/2020 serijo Sizzix šablon in če ne bi bila v mojem paketu, bi bila gotovo na vrhu nakupovalnega seznama.

Preizkusila sem jo v meni ljubih rožnatih barvah in ustvarila zame kar precej bogato voščilnico za prijateljico, ki praznuje v februarju.

Bistvo voščilnice pa je verz, ki se mi zdi še kako primeren za prijateljico. 
In povsem drži.




Izzivi:
CRAFT-alnica: #253 Povej z verzom

Daring Cardmakers: Layer it up!

Hvala za obisk.


***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 664359




10 komentarjev:

Klara pravi ...

Čudovita je!

Cvetoči travnik pravi ...

Lepa, nežna, s še kako primernim zapisom. Res je fino, ko veš, da ti prijatelji včasih odvzamejo del bremena. To občutim tudi sama. Lep pozdrav in objem Katarinca

Valerija pravi ...

Uau, kako čudovito in veličastno cvetje! Zelo mi je všeč!

Nataša pravi ...

Čudovita rozika :)

AndrejaM pravi ...

Res so lepi ti cvetovi in ti si jih odela v prelepe barve, kot praviš je napis pika na i! Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

Goga pravi ...

Krasne rožice in napis.
Hvala, da si se nam pridružila pri ustvarjanju za Craft-alnico. Lp Goga

Andreja pravi ...

WoW super so tvoje rožice in lepih barv :-)) Res je čudovita tale šablona!
Krasno si se lotila naše skice pri Feeling Sketchy in hvala, ker sodeluješ.

Andreja pravi ...

Zelo lepo voščilnico si naredila :-) Lep napis si dodala.
Vesela sem, ker s sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.

MA-MI pravi ...

Te cvetlice zares izstopajo in obogatijo voščilnico. Lepo, da si ustvarjala s skico Feeling Sketchy. Hvala za tvoje sodelovanje.
Lep pozdrav

Tina Z. pravi ...

kako krasne rože in ti si tole naredila tako lepo, pa še v roza.
Hvala, da si z nami pri Feeling Sketchy.