sobota, 8. februar 2020

{Sizzix} Geo Floral Frame

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”
― Robert Frost

S tole voščilnico sem presenetila ustvarjalno prijateljico za rojstni dan.

Uporabila sem novo šbalono Sizzix iz Chapetr 1/2020 Geo floral frames, ki so res krasni in tako tanki, da me je skrbelo, kako bom to spravila iz šablone in na voščilnico.
Ampak je tako dobra šablona, da kar padejo ven. 

Vidi se kako tudi tehnologija izdelave šablon napreduje.

Tokrat nisem šla v roza, ker se mi je zdelo, da na ta zelen papir 
nekako pašejo rumene rože.



Hvala za obisk.


***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 664377
Item: 662685


8 komentarjev:

Valerija pravi ...

Super pridejo ti okvirčki in krasno si jih okrasila s cvetjem in zelenjem.

Ne-Ja pravi ...

A veš da sem ob fotografiji najprej pomislila kako si spravila ven okvirčke -no in potem preberem tekst :). Všeč mi je nabor barv -oranžna res bolj epaše v komplet kot roza - všečkam :).

Nataša pravi ...

Krasna je, od postavitve do barv.

Nataša pravi ...

Krasna je, od postavitve do izbora barv.

Cvetoči travnik pravi ...

Super si skombinirala okvirčke in jim dodala lepa šopka, simpatična. Lep pozdrav, Andreja

*Urška* pravi ...

Tile okvirji pa so res ekstremno tanki.Izbrala si pravo barvno kombinacijo...oranžna barva da voščilnici posebno noto.

VEANA R. pravi ...

Fenomenalno lepa voščilnica ! Resnično lepa !

Andreja pravi ...

Krasna je tale šablona z okvirji in tudi lepe rožice ima :-)) Čudovito voščilnico si naredila.