petek, 14. februar 2020

Zvončki za CRAFT-alnico

Spet sem zbolela in zato je morala tale ideja malo počakati.
Ampak ravno prav, da lahko voščilnico prijavim na izziv pri CRAFT-alnici, 
kjer punce želijo videti 3D cvetove (najmanj 5) na voščilnici.

Jaz sem šopek postavila na Sizzix Geo Floral Frames, dodala napis in pikapolonico za srečo.


Izzivi:
CRAFT-alnica: #254  - pet 3D cvetov
Najlepši par: galerija februar 2020
Ko me inspirira: #74 S cvetjem okrašen okvir

Hvala za obisk.

10 komentarjev:

Nataša pravi ...

Krasna je in pikapoka tako paše zraven.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Kako resnični so za videti!!!!....krasna postavitev....čimprejšnje okrevanje ti želim!!!!

Tina Z. pravi ...

vau, je tole lepo.

AndrejaM pravi ...

Krasne zares 3d zvončke si izdelala. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

ArtMBR pravi ...

Zelo zelo mi je všeč tvoja voščilnica.

Goga pravi ...

Čudoviti zvončki in okvir.
Hvala, da si se nam pridružila pri ustvarjanju za Craft-alnico. Lp Goga

Ne-Ja pravi ...

Upam, da si že pemagala viruse. Čudovite zvončke si naredila - tako lepo si jih "napihnila", da delujejo kot pravi :). Hvala, ker si se ustavila v CRAFT-alnici :).

Vladuška pravi ...

Krasen šopek. Lepo si ustvarila 3D učinek.

Tina pravi ...

Krasna je...3D zvončki so prav čarobno lepi!!!

Andreja pravi ...

Lepe zvončke si naredila in jih združila v čudovito voščilnico :-))
Vesela sem, ker sodeluješ na našem izzivu CRAFT-alnice.