torek, 11. februar 2020

{Sizzix} Plant pot

Joj no, a ni kjut tole?

Cvetlični lonček je narejen tako, da lahko stoji samostojno. Se pa zloži in ga lahko enostavno pošljete tudi po pošti. Potrebujete kuverto amerikanko.




Imam pa v načrtu preizkusiti tudi pop-up voščilnico, samo mere osnove moram natuhtati.
Objava sledi, seveda.

No, na prvi sem v lonček posadila rože, ki so v kompletu šablon.
Lahko pa seveda vanj postavite tudi kakšno drugo cvetje. 

Jaz sem šla takoj malo pobrskati po škatli s šablonami in iskala navdih, kaj bi še lahko postavila v lonček.
V soboto smo imele pri Duši ustvarjalno druženje, kjer sem nabrala tudi en ogromen šopek zvončkov. Preverite na Instagramu, kaj je nastalo ;-)


Hvala za obisk.

***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 664360





4 komentarji:

Tina Z. pravi ...

oo, zakon je tole!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tole je pa res perfektno...z rožicami nikoli ne zgrešiš, pa še lonc zraven...krasna in zelo priročna...

Valerija pravi ...

Ooo, kako je pa to super narejeno. Noro dobro!

Andreja pravi ...

Zelo lep šopek si naredila in krasno uporabila novo šablono :-))