nedelja, 9. februar 2020

{UnstampaBelles} Smile

V 2020 imam pri UnstampaBelles malo drugačne izzive in upamo, da vas bodo poklicali k sodelovanju.

Tema #97 izziva v februarju je "Izdelek, ki izraža vas" pri čemer vas vabimo, da na kratko tudi opišete na kak način.
(Who am I? Create something that reflects who you are...)
         TWIST živahne, osnovne barve.



Jaz sem ustvarila voščilnico v roza barvi, s cvetjem in priljubljenimi keksi ter nasmehom za zraven.

Vsi, ki me poznate, veste, da je roza moja barva. Sem pač bolj punčkasta in rabim vsaj malo živahnih barv v svojem življenju. Pa tudi če so to samo mini uhani ali pa šminka/lak za nohte.

Moj stil pri ustvarjanju se nagiba bolj k "clean and simple" in že nekaj časa brez Sizzix šablon pri meni res ne gre.

Rada se tudi smejim in včasim si upam tudi sanjati.

Kako se vam zdi? Če je komu posebej všeč, naj se pofočka v komentar in jo dobi za rojstni dan ali pa kar tako.

Lepo vabljeni k sodelovanju TUKAJ.

Izzivi:
Crafty Catz: #492 Anything Goes
Cute Card Thursday: #620 Anything Goes

Hvala za obisk.

***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 662750



6 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

Hudo perfektna je in čisto tvoja, ja. Uf, do mojega rojstnega dne je žal še daleč, bi bila pa perfektna za dan žena recimo :)))

*Urška* pravi ...

Wawww čudovita je v teh barvah.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Iiiiiii kakšno fantastično ozadje ti je ratal.....sicer nisem kakšna fejst fenica rozik....včasih pa paše...ampak tale tvoja je pa TOP....RD je šele oktobra in močno dvomim, da boš lahko tole lepotičko zadržala do takrat...če je pa res ne bo nobena marala....naslov imaš...Z VESELJE jo bom pripopala na steno!!!!!!

VEANA R. pravi ...

Čudovita rozika, s katero se lahko še posladkaš. Rožice so mi še posebno padle v oko, krasen design in barve. Lepo se imej ! Veana

Marlies pravi ...

A beautiful pink card with a very nice design. Thanks for joining our challenge at Cute card Thursday.

Zora pravi ...

Adorable card!!! Thanks so much for participating in Crafty Catz challenge. Have a happy crafty day and good luck with the drawing.