sreda, 21. december 2016

Božičkova kapa


Še ena serija mini 4inčnih novoletnih voščilnic.

Božiček je pobegnil skozi okno k Metuljčici na Štajersko, za njim je v Trbovljah ostala samo kapa in praznično voščilo, okrašeno z veliko pentljo ;-)


Mucko na kapi sem prevlekla z Wink of Stella, da se v stilu z zaltim napisom malo šajna.


Jih bo kar ena luštna serija. Očitno mi kar gre, ko mi že mal "kuzla v rit skače" ;-) kot bi rekli v Trbovljah.


Izzivi:
Die Cuttin Divas: #297 Santa or Reindeer
Crafting By Design: Anything Goes
The Merry Christmas Challenge: #12 Santa
Najlepši par: decembrska galerija

Zdaj pa naprej zavijat darila in pripravljat tagce za moje sodelavce. Hvala za obisk.

8 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

o, luštne kapice, krasno se bleščijo ...

Metuljčica pravi ...

Hvala ti, da mi pošiljaš Božička, sva letos prav pridno sodelovala, pa se mi je šele zdaj posvetilo da zato, ker si ga ti poslala iz mojih krajev. Hvala ti za dober namen in za čudovito voščilnico.

ArtMBR pravi ...

Lepe stvari delaš.

ArtMBR pravi ...

Lepe stvari delaš.

Georgiana pravi ...

Loving all the sparkle! Thank you for joining our “Santa or Reindeer” Challenge this week at Die Cuttin’ Divas.

Stay Creative,
Georgiana
• Carson's Creations •
Die Cuttin’ Diva DT

L.B. pravi ...

Love these hats. They look so great. Thanks for playing along with Die Cuttin' Divas and our Santa and Reindeer challenge this week!! Have a Merry Christmas.

Unknown pravi ...

Love the Sants hats, awesome card!! Thanks for joining us at Die Cuttin' Divas this week!

Janis Lewis pravi ...

Cute! Thanks for joining us at The Merry Christmas Challenge.