četrtek, 22. december 2016

Tagi z novoletnim voščilom


Tole je serija tagcev za moje sodelavke in sodelavca. Ja samo enega moškega imam v ožjem kolektivu tako, da je blažen med ženami.



Ne izpolnjujejo sicer pogojev za CRAFT-alnico ampak so jih bili pa sodelavci vseeno veseli. Tagci so hkrati skrivali številke za žrebanje daril skrivnega božička. Bil je prav zabaven dan v službi danes.

Izzivi:
- decembrska galerija Najlepši par
CRAFT Challenge: #395 Anything Goes

Zdaj pa spat. Jutri mi ni treba zgodaj vstati za v službo, ker sem si privoščila par dni dopusta okrog praznikov. Jupiiii. Zvečer pa se dobim z mojimi plesnimi kolegicami. Za njih imam pripravljeno nekaj drugega, kar pa pokažem v naslednjih dneh.


7 komentarjev:

Nataša pravi ...

Prekrasni so. Zelo so mi všeč.

moi pravi ...

Lušni tagi in še uporabni. Fino za dopust, tudi jaz sem si ga ponavadi privoščila. Izkoristi ga za prijetne opravke.

Vladuška pravi ...

Krasni tagi na kupu.

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ja kakšen dopust pa bo to...zjutraj ne vstat???? A sonce vzhaja ob poldne????
Izpolnjuješ pa pogoje, da te pohvalimo za te tage, pa saj si to že slišala od svojih sodelavk in sodelavca (joj, ubogi možakar, sam v tem sršenjem gnezdu...saj se bo revež čisto poženščil). Lepo praznuj.

Jean pravi ...

What a great little set of gift tags.
Thanks for joining us over at CRAFT.
Jean DT xx

Brenda pravi ...

Your tags are so nice. Wonderful choice of die cuts. Thanks so much for joining us this week at CRAFT Challenge! Happy New Year!

Nataša Š. pravi ...

Super tage si naredila! Zelo lepe barvne kombinacije si izbrala.