sobota, 10. december 2016

Novim izzivom naproti

“Only those who dare to fail greatly can ever achieve greatly.” 
― Robert F. Kennedy


Za gospoda, ki se je odločil, da obesi službo na klin in se poda v podjetniške vode. Vso srečo mu želim tudi jaz. Ker je bil zaposlen v banki sem uporabila njihovo "službeno" barvo, čeprav rdeča morda ne bi bila prvi izbor za moškega. Ampak v kombinaciji z melirano sivo rjavo je zelo dobro izpadlo. 

Pri napisu sem se malo "zmotila" ampak me je tovarišica Tina prijazno popravila z rdečo ;-)



Izzivi:
decembrska galerija Najlepši par
Alphabet Challenge Blog: U for Use Something Red
MFT Sketch Challenge: Sketch 310 (Blueprints # )
Crafting With Friends: #33 Anything Goes
Polkadoodles: #48 Anything Goes
4 Crafty Chics: #328 No Pattern Paper

Pozdravček in hvala za obisk. Zdaj pa se končno zapodim v delavnico izdelovat božične voščilnice in embalažo za darilca.

13 komentarjev:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ha ha ha ...Svetovno si se tole spomnila. Prav paše to besedilo z rdečim dodatkom za nekoga, ki začenja privat.

Klara pravi ...

Meni je pa rdeča čisto primerna za moške. Mi je kar "krivično", da dobijo samo rjavo,zeleno in modro barvo :). Lepa voščilnica!

moi pravi ...

O, luškan napis in lepa voščilnica.

Keti's Projects pravi ...

Hvala! Meni se je tudi zdelo ;-) Malo hudomušno ampak tale Aleš zna sprejeti tudi kaj takšnega ...

helena pravi ...

Super si tole "nagruntala" in meni je prav všeč.

Tamie pravi ...

I love the red with Kraft color. Love the layout, and the hot air balloon. Thank you so much for inspiring us at 4 Crafty Chicks No Pattern Paper.

Tamie DT

vilinke pravi ...

Dobra ideja še boljša izpeljava.
LP Vilinke

Renata pravi ...

Krasna je. Lepo si v napis s kombinirala besedo vedno.

Tina pravi ...

Hi, hi....ja, ja-jaz vedno z rdečim svinčnikom letam okrog :-))). Super lepo si mu naredila!

Karon pravi ...

Great card, sketch and love the balloon. Thanks for joining us for our Anything Goes Polkadoodles Challenge

Karon DT, Polkadoodles

Keen Crafter's Hand Made Goodies pravi ...

This is gorgeous thank you for joining into our challenge at Polkadoodles Challenge
Michelle DT

Andreja pravi ...

Zelo lepa voščilnica :-)) Super si jo sestavila in všeč mi je eko papir.

Cazro pravi ...

Super cool. A great idea. So sorry for the delay in commenting. Thanks for joining us at Alphabet Challenges. Caz DT