torek, 20. december 2016

NAMASTE

“Namaste. It was a Nepalese greeting. It meant: The light within me bows to the light within you.” 
― Jennifer Donnelly, The Wild Rose


Tukajle vam še nisem težila s tem (če me kdo spremlja na Instagramu pa že ve), da me zadnje čase fascinira tudi hand lettering oziroma moderna kaligrafija. No, sem še zelo na začetku ampak mi je zelo všeč kracanje. 

In za razliko od pobarvank, bom to veščino lahko uporabila tudi pri voščilnicah. Duši bo zagotovo ponosna name ;-)

Tole je bila moja inspiracija: Judith Mayer Creative
Izdelala sem novoletno voščilnico - zahvalo za našo tovarišico joge, ki tako lepo skrbi za nas in nas spodbuja.

Odločila sem se za vijola zlato kombinacijo. Je tako svetleča, da je bilo nemogoče s fotoaparatom ujet kako izgleda v živo. Ampak moj začetniški napis pa lahko vidite.



Jaz sem navdušena sama nad sabo. O tem koliko časa sem porabila za ta napis pa raje ne bi izgubljala besed ;-). Ampak je bilo pa zabavno.

Na hitro jo prijavim samo še v decembrsko galerijo Najlepši par (uporabila sem pentljico iz štampiljko pikic iz novoletnega zelenja).

Izzivi:
Fairy tale challengeblog: #158 Handwritten Winter
Incy Wincy Designs: Non-traditional Christmas Colours


Namaste.

4 komentarji:

oldpunca pravi ...

Uf, tole bi se pa tudi jaz z veseljem učila. Bo treba malo strička Googla povprašati. :-) Čudovita voščilnica z napisom kot glavnim motivom. Bravo! :-))

Tina Z. pravi ...

o vau, si tole lepo napisala in skombinirala!

moi pravi ...

O, a je tebe tudi zgrabilo? Lepo voščilnico si napisala ;)
Pri nas pa so jo skupila darila ;) Nanje sem pisala ;)

Hali pravi ...

uauu prekrasno :-)