ponedeljek, 19. december 2016

Novoletni venček


Moji letošnji venčki. Pisala bom bolj malo, ker sem ravnokar iz enega mehurčkastega druženja ;-)

V retro božičnih barvah. Čeprav niso distressane, se mi zdi, da mi je uspelo ujet rahlo starinski izgled z barvami. Vsekakor pa precej minimalistično. Dimenzije 4x4 inche.




Izzivi:
CRAFT-alnica: #175 zimski venček na voščilnici
The Crazy Challenge: #238 Anything Goes
Brown Sugar: #229 Red, Green and White
Najlepši par: decembrska galerija (venček)
Metuljčiča ustvarja: božična zvezda

Hvala za obisk in mehučkast pozdravček vsem.

10 komentarjev:

AndrejaM pravi ...

Luštni venčki! Tisti s pentljo mi je najbolj všeč!

cheiro urgia pravi ...

Simpatična serija prazničnih venčkov, meni se zdi, da si odlično ujela starinski videz. Moj osebni favorit je verzija s pentljo, pa niti ne bi mogla rečt zakaj - mogoče ker se trak tako lepo sveti? Hvala za sodelovanje pri izzivu CRAFT-alnice.

LP,
Veronika

Metuljčica pravi ...

Kako super venček, seveda je pa moj izbran tisti z božično zvedno. Hvala ti za sodelovanje na veselodecemberskem izzivu. Prosim da mi napišeš na e pošto darja37@gmail.com svoj naslov za malo pozornost ki sem ti jo pripravila v zahvalo.

moi pravi ...

Ja, kaj pa piješ radensko namesto navadne vode ;)-
Lušni venčki so in lepo si jih okrasila ;)

Kajcyika pravi ...

vav, prečudovito!

vilinke pravi ...

Jaz tudi mislim da ti je uspelo ujeti retro videz in pričarala si čudovite male voščilnice.
LP Vilinke

Vladuška pravi ...

Všeč so mi ti tvoji venčki v kombinaciji z ostalimi izrezi.

Hali pravi ...

he he a ni fajn mehurčkast december :-) krasni so tvoji venčki!

Andreja pravi ...

Zelo všeč so mi tvoje voščilnice z venčkom :-)) Krasno pašejo zraven rdeče zvezde in pentlje.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Goga pravi ...

Čudoviti venčki, prav nič jim ne manjka distresanje ;).
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili