torek, 6. december 2016

Škatlica za krst

“Don't be afraid of your fears. They're not there to scare you. They're there to let you know that something is worth it.” 
― C. JoyBell C.

Čeprav ste lahko že ugotovile, da mi verski motivi ne ležijo preveč, sem vseeno pri tejle škatlici presenečenja prišla na svoj račun. Saj je za punčko in to v roza barvi.





Izzivi:
- Najlepši par - decembrska galerija
- Craft Your Passion: #341 Always Anything Goes
- Use Your Stuff:  #244 Layers
- Crafting from the Heart: #139 izziv


Ko sem bila pa ravno v elementu, pa sem naredila še en voziček za fantka. Že viden dizajn (tukaj in tukaj), z malo drugačnimi detajli in barvami. Prejemnikom je zelo všeč tale voziček. Tokrat v mint zeleni in sivi, s pikapolonicami.


Pozdravček in hvala za obisk. Upam, da ste uspele prestreči Miklavža. Jaz sem bila letos očitno pridna ;-)

11 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Name pa je Miklavž letos pzabil. :-( Vesela pa sem, da se je spomnil nate, saj si spet čudovito ustvarjala. :-) Obe škatlici sta TOP! :-)

Nataša pravi ...

Vau, obe sta lepi. Meni se zdi, da si super skombinirala verski motiv. Mi je zelo všeč, ker ni vsega preveč :)

Vladuška pravi ...

Obe škatlici sta naravnost čudoviti. Zelo lepo si ju izdelala.

moi pravi ...

Lušni škatlici presenečenja. Na vse si mislila in dodala veliko mini detailov. Čudovito.

Helena pravi ...

Vse, kar se lotiš, ti gre. Vseeno, če ti tematika ni blizu, se potrudiš in narediš nekaj čudovitega. Obe sta krasni.

Janja pravi ...

Obe škatlici sta čudovito sestavljeni in okrašeni. Lp

missgailly pravi ...

Oh wow! This is stunning. Thanks for playing along at Use Your Stuff - Gail

crafty-stamper pravi ...

Gorgeous exploding box love all the details and embellishments---Thank you for joining us at Crafting From The Heart
Carol DT x

Jasmina pravi ...

OOO, kako kjut sta obe škatlici presenečenja. Tele pikapoke pa naredijo drugo škatlico nekaj extra.

María Pilar pravi ...

Great job with that exploding box.
Thanks for joining us at Use Your Stuff Challenge
Maria Pilar DT

Tina pravi ...

Aaaah, kako si vse dodelala v nulo! Fantastična izdelka...