petek, 15. marec 2019

{Feeling Sketchy - GDT} #213 Baby žirafa

Po zmagi in izboru med TOP 3 sem bila povabljena k sodelovanju kot gostja na Feeling Sketchy #213 izzivu in seveda z veseljem sprejela. 


Tole sem pripravila po tokratni skici.



Uporabila sem sponzorjev motiv žirafice (Just Me Digi Stamps) in ga obkrožila z mini voščilom Najlepšega para in nekaj cvetovi. Motiv in cvetove sem pobarvala s Sizzix markerji.

Vabljeni, da se nam pridružite na izzivu TUKAJ in hkrati pogledate krasne projekte članic ustvarjalnega tima.

Pokažem še skico, da boste lahko presodile, kako mi je uspelo ;-)



Baby voščilnico prijavljam še na:
Allsorts challenge: #510 For a Child
Najlepši par: galerija meseca marca

Hvala za obisk in lep dan še naprej.

5 komentarjev:

helena pravi ...

Ojoj, kako je ljubka. Ta oranžna barva ji tako zelo paše. Sveža!!

oldpunca pravi ...

Svetovno ti je uspela. Pa še z mojo najljubšo barvo si barvala! :-) Čudovita voščilnica.

Ne-Ja pravi ...

Ma kok je cart tale žirava in fantastično si zadela skico. všečkam na polno :)!

Majda pravi ...

Ooooo, kako je pa tvoja voščilnica cart! Čisto si me navdušila - hvala za navdih!
Prijeten vikend ti želim, Majda

Andreja pravi ...

Keti, zelo lepo si sledila naši skici pri Feeling Sketchy in naredila res čudovito preprosto voščilnico, s poudarkom na digiju :-))
Vesele sem, da si naša gostja izziva.