ponedeljek, 4. marec 2019

{Ustvarjamo s Sizzix} Rain boot planter

“Clouds come floating into my life, no longer to carry rain or usher storm, but to add color to my sunset sky.” 
― Rabindranath Tagore, Stray Birds


Uspešno smo zaključili 7. izziv na FB strani Ustvarjajmo s Sizzix. Hvala vsem za krasne projekte in (zaenkrat) smo imeli tudi rekordno število sodelujočih. Res hvala vsem, ker sodelujete. 

Zdaj pa je čas za nov, 8. izziv, ki bo spet potekal dva meseca, tema pa je KARKOLI (seveda s Sizzix šablonami in embosirnimi srajčkami). Čas za sodelovanje imate do 30. aprila 2019.
Jaz sem se tokrat poigrala z novo šablono dežnega škornja, v katerega sem postavila šopek cvetja. 




Hitro pokukajte, kaj je za inspiracijo pripravila Andreja. In seveda lepo vabljeni k sodelovanju TUKAJ, kjer si lahko ogledate tudi nagrado. 

Lep začetek tedna vam želim.

Jutri pa vam pokažem še ostali dve voščilnici iz "serije". Ta teden bomo v cvetju.



***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:


Item: 663322



2 komentarja:

Ne-Ja pravi ...

Šjora tale škoren je žće sam po sebi TOP, ko pa takole lepo postaviš vanj še šopke, je pa čista zmaga :)

Andreja pravi ...

jeeej kako všeč mi je tale pikčast škorenj in kako lepo si vanj položila rožice :-)) Zelo všečna voščilnica je nastala!