ponedeljek, 11. marec 2019

{Sizzix} Pop Art Numbers, Lowercase and Uppercase

Tokrat sem se igrala s šablonami iz nove kolekcije Pop Art. Gre za 3 komplete šablon, s številkami ter malimi in velikimi črkami v istem stilu. Poleg pa je še en kup manjših šablon z okraski, ki ne vem točno kako bi jih opisala z besedami ampak so prav uporabni za manjše detajle na voščilnicah.

Jaz jih bom uporabila tudi v mojem planerju.

Ko sem bila v sredo v Rayherju v Ljubljani na predsavitvi Njalepši par, sem se prav lepo podružila s ustvarjalnimi kolegicami, mimogrede pa ubodla še eno (še toplo) Sizzix novost in sicer Baby Jungle Animals. A niso kjut?

Nastali sta 2 otroški voščilnici, z žirafo in slončkom. Uporabila sem tudi Sizzix papir. Bel akvarelni papir za ozadje sem rahlo posenčila s čopičem/ščetko samo pod motivom, ustvarjala pa po skici Paper Craft Crew 329.



Hvala za obisk.

Pa še skica.


***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:




Sizzix Thinlits Die Set 33PK - Pop Art Uppercase
Item: 663310





5 komentarjev:

Zvonka pravi ...

Zelo simpatični, za las mi je žirafa bolj simpatična.

Ne-Ja pravi ...

Obes ta cart 100 an uro. Prav luškani so tile motivi in zanimiva izvedba v 3D :).

helena pravi ...

Pa so res cortkane tele žirafice. Voščilnic sta tipi topi :)

oldpunca pravi ...

Zelo lepo si sestavila voščilnici. Živalici sta res simpatični in ti zanimivi mali izrezi tudi. :-)

Unknown pravi ...

Absolutely adorable! Thank you for joining the Paper Craft Crew this week!