torek, 5. marec 2019

{Sizzix} Flowers with leaves + Wild leaves BIGZ

“I like it when a flower or a little tuft of grass 
grows through a crack in the concrete. It's so fuckin' heroic.” 
― George Carlin

Tokrat nadaljujem serijo iz včerajšnje objave. Na vseh voščilnicah sem uporabila črn papir s pikami, na beli osnovi, dodala pa cvetje v rdečih odtenkih. Prešinilo me je, da bi z rdečo lahko sodelovala na CRAFT-alnici ampak sem ugotovila, da so navodila malo bolj natančna in da imam na teh preveč barv ;-). Bom morala priti do kakšne druge ideje.

Kakorkoli. Če ste včeraj spregledale škorenj, ga lahko vidite tukaj. Danes pa pokažem dve z malo večjimi cvetovi. Preizkusila sem novi BIGZ šabloni cvetja in listov. So precej veliki motivi ampak se mi zdi, da so za mojo idejo kar dobro izpadli.

Dodala sem še prozorne Nuvo kapljice in napisa Najlepši par.  Ugotavljam, da res pogrešam slovenske napise s tiskanimi črkami (Klavdijini za vse priložnosti so sicer super ampak so mi žal preveliki)..





Hvala za obisk.  Če pridete v sredo na Tinino predstavitev v Rayher Ljubljana, se pa vidimo tudi v živo.

***********
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:



3 komentarji:

Tina Z. pravi ...

zame, ki obožujem kombinacije s črno, je vse tole tvoje ustvarjanje v zadnjih dneh perfektno!
jap, izziv pri craft-alnici je pa kar tricky, jaz sem verjetno 10x pogledala, če slučajno nimam kakšne barve preveč :)))
upam, da se vidimo jutri, ja!

Ne-Ja pravi ...

Super kombinacije si nam pokazala. Zanimv je tale velik cvet - popolnoma samozadosten :).

Andreja pravi ...

Čudoviti sta tvoji dve voščilnici :-)) Izbrala si krasne barve in jih lepo sestavila.