ponedeljek, 18. marec 2019

{Sizzix} Pop Art črke

“It's the job that's never started as takes longest to finish.” 
― J.R.R. Tolkien, The Lord of the Rings

Tole pa je voščilnica, s katero so sodelavci zaželeli vse dobro sodelavcu ob odhodu v novo službo. Ker se je prestavil samo par ulic v Ljubljani, bo seveda še vedno lahko uporabljal kolo.

Voščilnica je velikosti A5, zato sem morala narediti tudi kuverto. Uporabila pa sem trendi barvno kombinacijo turkizne in rumene, da zadeva ni preveč dolgočasna. 

Ponovno sem uporabila Sizzix Pop Art kolekcijo malih in velikih črk. (p.s. Se jih dobi tudi pri nas v Rayher, kjer imajo tudi precej drugih Sizzix novosti).




Hvala za obisk. Jaz grem tudi novih izzivom naproti. Čez vikend sem pomagala pri enem krasnem projektu Jasmini (Nakit Jasmina Drolc) in Sabini (Biasana), izdelala pa tudi nekaj voščilnic in se naspala. Tako sem pripravljena na pester teden in vikend pred mano. 


****************
Uporabila sem SIZZIX pripomočke:



Sizzix Thinlits Die Set 33PK - Pop Art Lowercase
Item: 663311

Sizzix Thinlits Die Set 33PK - Pop Art Uppercase
Item: 663310

Sizzix Thinlits Die Set 18PK - Spring Time
Item: 662515

Sizzix Thinlits Die Set 6PK - Townhouse Set
Item: 661378



2 komentarja:

Papirnate radosti pravi ...

Noro fajn si tole naredila, predvsem pa si me maximalno navdušila nad temi črkami. Must have na listi želja <3

oldpunca pravi ...

Simpatična scena in čudovito sestavljena voščilnica.:-) Super barve si kombinirala. Črke so zelo lepe.