nedelja, 10. marec 2019

{UnstampaBelles} #87 Za moškega

“And those who were seen dancing were thought to be insane 
by those who could not hear the music.” 
― Friedrich Nietzsche

V marcu na UnstampaBelles poteka #87 izziv, kjer je tema za fante oziroma moške s twistom uporabi klin ali kovinsko sponko.

Jaz sem naredila eno zvezdasto moško voščilnico po dolgem času. Se bom morala potruditi narediti še kakšno na zalogo.

Postavitev je precej preprosta. Sem pa v svojih predalih našla en lep papir, ki sem ga že nekaj časa hranila (ne vem točno za kaj) ampak je šel pod nož. Zaloge je treba zmanjšat, da bo prostor za nove.


Uporabila sem krasen napis Najlepšega para vse najboljše, ki sem uporabila tako kot je Tina predlagala (da sem ga položila nazaj na mesto izreza) in ga pripela s spenjačem, da ne bi kam ušel.


Zvezde so osrednja tema tudi v notranjosti. Sem pa na nekaterih uporabila 3D penico, nekaj pa jih prilepila kar direktno na podlago oziroma sem jih zlepila v več plasteh.


Lepo vabljeni, da se nam pridružite na izzivu brez štampiljk TUKAJ. Nagrada je darilni bon v vrednosti $15.

Izzivi:
QKR Stampede Challenge #338 Anything Goes

Hvala za obisk in lepo nedeljo vam želim še naprej.

11 komentarjev:

Nataša pravi ...

Keti, fantastična moška voščilnica. Čudovito si vse pokombinirala.

Ne-Ja pravi ...

Prav simpatična moška voščilnica. Všeč mi je kombinacija barv in zvezdice :)

Sapfina (Barbara) pravi ...

Uh, jaz se ravno matram z eno ... pa ne gre najbolje. Ti očitno nisi imela takšnih težav, ker ti je super uspela! :)

Susan Hogan pravi ...

Amazing - so clean and tidy and so male! Love that idea of the staples on the diecut! Glad you are onboard our DT!

Susan Hogan pravi ...

What a fabulous clean and tidy male card! Love those muted colours and that you did put them 'under the knife'!Thanks for being part of the team.

CaroleAnn pravi ...

Great design and the color combo is awesome. Love all the details. Thanks for sharing your artwork with us at QKR Stampede!!!
CaroleAnn DT

Dale Tiernan pravi ...

Keti, I also like decorating the inside of my cards. It makes a nice surprise for the recipient.
Dale x

*Urška* pravi ...

Wawww,fenomenalno moško voščilnico si naredila.Sama skoraj vedno doktoriram predno spravim skupaj kaj moškega.Všeč mi je barvni izbor in postavitev.

Tina Z. pravi ...

uu, je krasna, kakšni super papirji!

Sherri pravi ...

Great design & love the colors you chose! This is sure to be a big hit with whoever gets it! Thanks for joining our weekly challenge at QKR STampede!

Wynn pravi ...

Love the CAS style.....clean and simple. Great colour palette too. Look forward to seeing more of your creations for us at Unstampabelles Wynn x