sreda, 3. avgust 2016

Akvarelno barvanje

“Writing is like painting with watercolour, sometimes it's what you leave out at matters.” 
― Haydn Jones


Ko sem videla zadnjo skico od CAS(E) this Sketch, sem pomislila na črte in akvarelno tehniko. Samo še vodo je bilo treba zamenjat v lončku in barve izbrat.

Ena v morskem stilu.



Malo sem opremila tudi notranjost, da se ujema z zunanjostjo in da prijetno preseneti prejemnika, ko pokuka od koga je prejel voščilnico ;-)



Prijavljam na:


- #209 Watercolour @CASology
- #323 Anything Goes @ CRAFT Your Passion
- #321 On the beach @ Crafty Creations
- avgustovska galerija Najlepši par (napis)

Skrajno lep in topel pozdravček. Hvala za obisk.

11 komentarjev:

Kreative Kymona pravi ...

Hey Keti!! Fabulous card. Your watercoloring is amazing. The colors are so vivid!! Thank you so much for playing with us this week at CASology.

moi pravi ...

U, ta mi je še bolj všeč, zelo lepa morska voščilnica.

Vladuška pravi ...

Krasna je, obožujem morske voščilnice.

Cvetoči travnik pravi ...

Super tudi ta (sem najprej videla zadnjo:)). Notranjost prijetno preseneti in popestri. Tudi tukaj mi je všeč, da s tako malo elementi narediš polno voščilnico. Lep pozdrav, A.

Leigh Penner pravi ...

Oh, I love this! Wonderful take on the sketch!

Valentina B pravi ...

Krasna morska scena. Zelo lepo si ustvarila tudi notranjost voščilnice. Ti okrasni šivi na kvadratih so super in lepo popestrijo notranjost. Zelo mi je všeč! :)

Andreja pravi ...

Super ozadje svetilniku si naredila. Čudovita voščilnica in všeč mi je, kako lepo si se lotila tudi notranjosti :-))

Nataša Š. pravi ...

Krasna morska voščilnica!

Anonimni pravi ...

Všeč mi je na prvi pogled, pa tudi na drugega, od znotraj :-) Poletni pozdravček, Majda

Anonimni pravi ...

Všeč mi je na prvi pogled, pa tudi na drugega, od znotraj :-) Poletni pozdravček, Majda

Hannelie pravi ...

Your watercolored ocean looks A+mazing Keti!
A stunning CAS card!
Thanks for joining CASology this week!