nedelja, 7. avgust 2016

Poročna škatlica s traktorjem

“To keep your marriage brimming, with love in the wedding cup, whenever you're wrong, admit it; whenever you're right, shut up.” 
― Ogden Nash

Poročna škatlica. Za mladoporočenca, ki sta hkrati praznovala 30. rojstni dan, poroko pa je zaznamoval piknik, traktor in poročni šopek iz zelenjave.

Uporabila sem zeleno rdečo kombinacijo. Šopek je natisnjen, traktor pa izdelan po enem otroškem "templete" najdem na spletu, rahlo dodelan. Zvitek skriva voščilo. Za traktorjem pa se vleče "konzerva" z napisom pravkar poročena... Vzorčast papir sem prvič natrgala namesto odrezala in mi je zelo všeč učinek. Nekako paše k rustikalni podeželjski temi.






Naročnica je bila navdušena nad vsemi detajli. Tudi sama sem ponosna na svoj izdelek.

Nekaj časa sem ga skrivala, zdaj pa prijavljam:
- avgustovska galerija Najlepši par (številke, napisi, pikapolonice, črke)
- L for Love @ Alphabet Challenge Blog
- #323 anything goes @ Craft Your Passion
- #163 anything goes with a ribbons @ CRAFTY Ribbon

Na koncu se še pohvalim, da sem bila izžrebana za nagradico na CottageCutz izzivu tako da bomo spet zapravljali v ZDA.

Hvala za obisk in skrajno lepo nedeljo vam želim!

16 komentarjev:

Valerija pravi ...

Koliko je slišati oz. brati, je bila to prav posebna poroka in prav takšna je tvoja škatlica - posebna in lepa.

Hannelie pravi ...

This couple will feel so special for receiving this awesome gift Keti!

Helena pravi ...

Najprej sem pomislila, da je škatlica namenjena kakšnemu kmetovalcu ob rojstnem dnevu :) Na poročni pa ga res še nisem videla, ampak mi je strašansko všeč. Lepo si vse skupaj povezala in naredila čudovito škatlico.

Andreja pravi ...

Vau, kako krasen traktor :-))
Zelo lepo škatlico si naredila, res je nekaj posebnega.

Zvonka pravi ...

Zelo domiselna in lepo izdelana škatlica in super traktor. Čestitke za žreb.

Dusi pravi ...

Kati, vsaka čast kaj ti je uspelo narediti.
Ko si mi povedala, kakšne želje oziroma napotke za škatlico imaš, se mi je zdelo kot mission impossible.
Ampak ti je uspelo in to fenomenalno uspelo.

Nataša Š. pravi ...

Fantastična je in lepo izdelana!

Anja Ž. pravi ...

Svetovna je! Tale traktor na sredini je super in tudi vse ostalo si odlično skombinirala. In čestitke za nagrado. Prijetno zapravljanje :)

Tina Z. pravi ...

o, kako si tole razturala, pa kako ti uspe takšen traktor?! in rustikalen pridih je prekrasen, super barvni izbor.
seveda pa čestitke za sc in fajn zapravljaj!

Nataša pravi ...

Prav posebna škatlica za poseben par. Super ti je uspela.
Čestitke za nagrado :)

Damjana pravi ...

Super ideja za čisto posebno poroko. Super je. Traktor je res vrhunski.

thecraftycavalier pravi ...

Fabulous project :-) Just stunning. Thank you for sharing this with us at Crafty Ribbons, Jayne

Vladuška pravi ...

Super si tole izvedla, škatlica mi je nadvse všeč, traktor pa itak zmaga.

Renata pravi ...

Traktor je 1A. Lepo si ga sestavila. Škatlica je posebna.

AO Creations pravi ...

Super cute!!! Thank you for joining us at Alphabet, good luck!!! Amy DT

Hali pravi ...

Perfektna je!