nedelja, 28. avgust 2016

Škatlica za Renato

“I have decided to stick to love...Hate is too great a burden to bear.” 
― Martin Luther King Jr., A Testament of Hope: The Essential Writings and Speeches


Avgusta praznuje še ena super ustvarjalna prijateljica Renata (Brlogarka). Zanjo je nastala tale easel voščilnica - škatlica, v kateri so se skrivali darilni boni 4 prijateljic. Me prav zanima, če bo uspela izkoristiti vse v roku enega leta.






Izzivi:
#167 Fancy Fold : CRAFT-alnica
Avgustovska galerija : Najlepši par
#34 Something beggining with F (flower, fabulous, fancy fold) : Polkadoodles Crafting Challenge
#440 Words/Numbers : Cute Card Thursday
Favourite Shaped Cardbase : As You Like It (moja najljubša oblika je še vedno klasična pravokotna osnova, ker nekako najbolj paše na moj stil ustvarjanja in ker sem zaljubljena v MFT okvirje s šivi, najdete jih skoraj na vseh mojih voščilnicah - my favourite is rectangular shape card, becouse it suits my crafting style and becouse I love MFT stiched dies).
#135 Bold, Bright colours : PDE Linky Party
#64 CASE Julia With Your Own Twist : TIME OUT Challenges (I used yellow and white colours, beautiful writing "fabulous" die cut and scalloped frame)
SOS 266: Stand Up And Be Counted - Use Numbers : Shopping Our Stash

Očitno sem res noter padla v tele fancy fold voščilnice. V prihodnosti pokažem že nekaj posebnih naročil za poročne voščilnice (moram počakati, da jih prejemniki dobijo), pa sigurno bo še kaj nastalo. A sem že povedala, kok sem navdušena nad mojim novim rezalnikom ;-)

No tale je bilo najprej mišljena za klasično voščilnico. Potem sem dodala škatlico z izvlečnim predalom in jo predelala v easel fold voščilnico, da lepo stoji na škatlici. Kot bi rekla Tina, sem se počutila prav baltazarsko, ko sem mere škatlice prilagajala že pripravljeni osnovi voščilnice ;-)

Hvala za obisk in sončen pozdravček.


23 komentarjev:

Damjana pravi ...

Čudovita škatlica za ustvarjalno prijateljico. To bo zagotovo znala ceniti. Všeč mi je pozitivna rumena.

*Urška* pravi ...

Zelo,zelo lepa in sončna voščilnica je nastala izpod tvojih rok.

Gerrina pravi ...

That is a real summerly box! It will be such a fresh ans beautiful thing to watch for a long time! Thank you for taking the TIME OUT and join us!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Ja madonca, kamor pogledam same fancy stvari....pa ste res vse padle v ta izziv. Kaj podobnega še nisem delala, pa me je kar zamikalo. Tole s predalčkom je tudi svetovno, barva pa itak...poletno živa....s to barvo boš še kolegico "brlogarko" izvabila iz njenega brloga...ni hudič, da ne bo sedaj pomolila svoje glave ven. In ja...da ne pozabim...krasen izdelek..

Goga pravi ...

Čudovita Easel voščilnica združena z škatlico. Krasna in uporabna ideja.
Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

Janis Lewis pravi ...

Very pretty! Thanks for linking up at PDE Linky Party!
~DT Janis

Zvonka pravi ...

Očitno sva bili v teh dneh obe pri easel čestitki s škatlico. Čudovito si jo izdelala, všeč mi je barva, valoviti robovi in polkrogec za odpiranje. (Jaz sem se kar namučila s tisto "kljukico" za odpiranje, ker nisem imela nič pametnega doma).

Elaine Stark pravi ...

A very pretty box. Lovely bright colour. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

Tina Z. pravi ...

vau, prava mala mojstrovina je tole! in res super barv!

Danica pravi ...

Pa je res zelo sončna škatlica :) Lepo narejeno.

Nataša Š. pravi ...

Krasna je, sončna! Všeč mi je kako se rožica zatakne za travo :)

Anja Ž. pravi ...

Čudovita škatlica, ki kar izžareva energijo.

Hali pravi ...

u luštkana je pa tako pozivna!

Chris Dring pravi ...

Wow! This is incredible! Not only an altered box, but you have an easel card attached to it! Genius! Thanks for joining in the fun at Shopping Our Stash!

oldpunca pravi ...

Vau, kakšna krasna voščilnica s škatlico! To bo veselja. :-)

Jeanette (Forest Ranger) pravi ...

Wow! This is so pretty!

Thank you for sharing your creative talent with us at PDE Linky Party!

Joyce pravi ...

Pretty, bright and happy. And, love the quote. Thanks so much for playing along at Time Out.

Unknown pravi ...

What a fabulous idea and so bright and cheery. Thank you for joining us at Polkadoodles Anything Goes or Something beginnning with F challenge Helen DT

Andreja pravi ...

Zelo lepo si se poigrala s prepogibi in naredila krasno easel škatlico :-))
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

Anjie pravi ...

Fab make. Thanks for joining us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles
Anjie (DT)

Dusi pravi ...

Hvala ti, da si tole zrihtala v imenu vseh.
In to še tako fansy. :)

Crafting Belle pravi ...

What a fabuous project. Thank you for joining us for our 'Anything Goes' Challenge' at Polkadoodles. Hugs Lisa xxx

Trenutki kreativnosti pravi ...

Kako čudovita škatlica in izbrala si krasen motiv.
Hvala, da si se nam pridružila v CRAFT-alnici.