sreda, 3. avgust 2016

Še več akvarelnega barvanja

“Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.” 
― Bernard M. Baruch


Še ena z akvarelno tehniko je nastala, po isti skici kot tukaj. Z motivom sivke. Kombinirala sem zeleno, modro in sivo, ker sem lovila barve darila.




Prijavljam na:
- #183 CAS(E) this Sketch

- avgustovska galerija Najlepši par
- #154 Flowers @ The Crafter's Cafe

Še en lep pozdravček ali pa raje kar lahko noč.

9 komentarjev:

Tina Z. pravi ...

prekrasno je tole, barve so direkt sijajne!

moi pravi ...

Lušno si uporabila skico.

Vladuška pravi ...

Zelo všečna mi je tudi ta s sivko.

Cvetoči travnik pravi ...

Nežna in lepih barv, všeč mi je tudi izdelava notranjega dela - lepo:))) Dobro jutro - ko boš to brala:)

Helena pravi ...

Preprosta in sveža voščilnica.

Leigh Penner pravi ...

Another wonderful card -- it's so pretty!

Valentina B pravi ...

Prekrasna, preprosta in elegantna voščilnica.
Barvna kombinacja in uporaba skice je fenomenalna!
Čudovito!

Andreja pravi ...

Večna sivka :-))
Krasna voščilnica, kar pridišalo je do mene .-)

Renata pravi ...

Preprosto lepa.