sobota, 13. avgust 2016

Camp Create - pandica

“Once you can accept the universe as matter expanding into nothing that is something, wearing stripes with plaid comes easy.” 
― Albert Einstein

Da ne bom težila samo z rojstno dnevnimi in poročnimi voščilnicami, tokrat pokažem nekaj otroškega. Čeprav bi zlahka bilo namenjeno tudi "odraslim" s katerimi se jaz družim in so večinoma mladi vsaj po srcu ali pa po pameti ;-).





Prijavljam:
- avgustovska galerija Najlepši par (napis)
- #311 kids - 4 Crafty Chicks
- #53 Ko me inspirira - otroško (Vladka in Tina)
- #405 Throwdown Colour 

- Remarkable Resist - MFT Camp Create
Pepi vam želi lep podaljšan vikend. Jaz se vam pa zahvaljujem za obisk.

9 komentarjev:

Valerija pravi ...

Krasna voščilnica. Všeč mi je ljubka panda.

Tina Z. pravi ...

res je luštna in to nebo je prekrasno.

Lori Turner pravi ...

Very cute card! Thank you so much for joining us at 4 Crafty Chicks this week xoxoxo

Andreja pravi ...

Simpatičen panda medvedek :-))

Broni pravi ...

What an adorable panda! Love using resist for a sentiment!! Thanks for joining us at the Color Throwdown this week!

Jodi Collins pravi ...

What a sweet panda! LOVE this darling card! Thanks for playing along with The Color Throwdown!

Vladuška pravi ...

Kakšna super lušna panda. Hvala, da si se pridružila izzivu.

Tina pravi ...

Super je...tudi jaz (in moja otroška pamet :-)) bi je bila zelo vesela ;-). Hvala ti, ker si se nama pridružila pri izzivu.

Valentina B pravi ...

Ijoooj kakšna kjut panda! :)
Všeč so mi nežna akvarelna ozadja na tvojih izdelkih.