sobota, 27. avgust 2016

Voščilnica in darilna vrečka za abrahama

“Do what you can, with what you have, where you are.” 
― Theodore Roosevelt


Prijateljica si je zaželela voščilnico za 50-letnika, ki je pevec in darilno vrečko za steklenico vina. Ravnokar sem dobila novo šablono trte (Lea'bilities) in sem jo kar preizkusila. Šablona je izdelana tako, da se da lepo uporabit tudi kot stencil za senčenje, čudovit učinek pa doda tudi embosiranje.

Ker je pevec, si bo Happy Birthday lahko zapel kar sam, note ima na vrečki, če bo slučajno po odprtju steklenice pozabil melodijo ;-)


Osnova je kraft vrečka, ker te se mi pa res ni zdelo smiselno delati iz nič ;-)



Še ena od bližje samo voščilnica. Tokrat sem se lotila ustvarjanja od zadaj. Najprej darilno vrečko, potem pa ujemajočo voščilnico. Običajno namreč najprej naredim voščilnico in potem darilno embalažo prilagodim.


Izzivi:
avgustovska galerija Najlepši par (napis - štampiljka in izrezek, številke s šivi)
#368 Use at least 2 dies (I used 9) : Allsorts challenge blog

Hvala za obisk.

10 komentarjev:

Cvetoči travnik pravi ...

Super kombinacija voščilnice in embalaže, všeč mi je izbira barv, to, da si mu odtisnila še note je pa pametna poteza:)) - nikoli se ne ve:))) LP

Damjana pravi ...

U, krasna kombinacija. Kozarček z grozdom se res lepo podata skupaj; note: vidim, da je tudi v tebi nekaj glasbenice :) Pozdravček. D.

Zvonka pravi ...

Ena lepših moških voščilnic.

Tina Z. pravi ...

res krasna kombinacija, kako lep grozd.

Danica pravi ...

Lepo si izvedla ta projekt. Dober izbor barv in super postavitev. Všeč mi je ideja z notami :)

Nataša Š. pravi ...

Čudovita voščilnica!

Mervi pravi ...

Fabulous creations, thank you for sharing over at Allsorts;-))m

oldpunca pravi ...

Krasen kompletek si ustvarila. Grozd je zelo lep. :-)

Tracy pravi ...

Thanks for joining Allsorts challenge with this great entry, good luck.
Happy crafting
Tracy x

Dusi pravi ...

Sem pred kratkim uporabila tako tole šablono kot tudi mislim da tale isti papir za ozadje.
In sem mnenja, da je bilo oboje zelo dober nakup.
Super si tole naredila!