torek, 8. oktober 2013

#78 Challenge @ {PIN}spirational Challenges

Zaradi viroze sem morala žal izpustiti en izziv na {PIN}spirational Challenges. Tokratna tema "THINK PINK" pa mi je pisana na kožo, ker obožujem roza barvo.

Ni pa ob tem odveč omeniti tudi siceršnje simbolike roza pentljice ter pomembnosti pravočasnega odkritja morebitnih rakavih sprememb. Sama s tem (k sreči) nimam osebnih izkušenj ampak zdravje moramo ceniti še preden ga izgubimo. Tako vsaj pravijo pametni ljudje.

Tokrat sem za izziv ustvarila tole. V kvačkano oblekico sem oblekla steklen kozarec za kvačkarske pripomočke (zlati različne kvačke, igle z veliki ušesi in škarje) ter naredila broško in špango (enak motiv). Vse v roza. Kozarček in špangica zame, broška za darilo za mojo mami (lahko pogledate v prejšnji objavi).

inspiracija: roza barva, nakit

Vabljeni k sodelovanju na izzivu ter ogledu kreacij drugih članic ustvarjalnega tima {PIN}spirational Challenges.



Zase sem naredila še en kompletek šal in špangico, tokrat v vijola barvi. Ker se cenim.


In ker že dolgo nisem ničesar pokazala Cheryl, na Sassy Cheryl's Show me Thursday Blog, je tale projekt tudi zanjo. So, here it is, for the SMT #131.

Hvala za obisk!



6 komentarjev:

Ayaa pravi ...

Uauuu zelo lepo kvačkaš...všeč mi je ideja kozarček, kajti pisalno mizico prav zelo posestri. Tudi špangica in šal sta mi zelo zanimivi.

MOJCA pravi ...

Kozarec je oblečen (letos ga ne bo zeblo). Dobra ideja - glede na to, da sem že vse živo poštrikala in pokvačkala meni na kraj pameti še ni padlo, da bi oblačila kozarce. Ampak je dobro za videti, pa še po modi jih lahko oblečeš vsak mesec drugače. Hvala za idejo. Šalček je pa tudi več kot izviren. Tudi tebi gre kvačkarija krasno od rok. Čestitke.
P.S. oprosti ampak tvojega "bonbončka" še nisem spravila na svojo spletno desno stran, ker mi ne potegne in očitno ne znam (delam na tem in mislim na to). SIOL ima obupen blog in ni nič na eazy,kot pravijo). sorry. čao

Deanne Saunders pravi ...

Absolutely gorgeous!!!

oldpunca pravi ...

Zelo lepe so te tvoje kvačkane umetnine :-)

Anonimni pravi ...

Prekrasnih noviteta ima kod tebe. Heklani nakit mi je jako lijep.
Lp, Sonja.

Sassy Cheryl pravi ...

I agree. . . .absolutely gorgeous!
Thanks for joining us in the Sassy Cheryl's Show Me Thursday fun!!