torek, 8. oktober 2013

Vintage moda

V reviji Cardmaking and Peprcraft (Issue 121 - September) sem dobila čudovit set sylish vintage stamps (by Jennifer Ellony) in ko sem videla temo na CRAFT-alnici, sem ga morala hitro odpakirati.

Nastala je voščilnica in tagec (knjižno kazalo) - vintage moda ala Keti.




Prijavljam na #92 Izziv CRAFT-alnice : šiviljstvo - moda in #107 izziv pri Bearly-Mine Challenges (Ribbon).

Viroza počasi popušča in danes grem k zdravniku na kontrolo, jutri pa najverjetneje (končno) v službo. Bo pa kratek delovni teden, v soboto pa je prav poseben dan - dan, ko izberem dobitnico bonbončka ;-)

10 komentarjev:

Hali pravi ...

Luštkano!

Janja pravi ...

Zelo lepa voščilnica in tagec.
Hvala, ker sodeluješ na 92. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Mojca pravi ...

Uau kako je stajliš ;)))) Res lepo kazalo. lp

MOJCA pravi ...

To pa je čestitka in pol. Krasna je. čao

Anonimni pravi ...

Vrlo lijepi radovi.
Lp, Sonja.

Andreja pravi ...

Čudovita voščilnica in tagec!
Všeč mi je pisano stojalo/lutka, še bolj pa se mi dopade "čipka"!
Hvala Keti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici! Srečno :-))

Klara pravi ...

Wow...čudovito. :)

Kym's Crafty Cards pravi ...

What a gorgeous card and tag you have made here. It fits our challenge this week well of “Ribbon/twill/twine”. Thanks for taking part and good luck. Best wishes, Kym (Bearly Mine Challenge Blog Design Team)

moyca pravi ...

Zelo zelo lepo!!!:)

Goga pravi ...

Super, vintage je vedno prava rešitev.
Pozdravček Lili