petek, 18. oktober 2013

Izazovi i sladkiši #19

Tokrat sem jaz gostiteljica izziva pri Izazovi i sladkiši. Tema je "pišem ti pismo".

Verjamem, da bo tema prebudila vašo ustvarjalno žilico. Jaz sem pripravila pismo Božičku. Da pa ne bom izpadla politično nekorektna, sem vesela vseh dobrih mož in vsakega posebej, od Miklavža, Božička do Dedka Mraza. The more, the merrier ;-)




Vabljeni k sodelovanju na #19 izzivu. Pokukajte pa tudi k ostalim članicam ustvarjalnega tima, Andreji, Vanji in Jasni.


Hvala za obisk.

p.s. Do decembra pa imate tudi še nekaj časa, da se uvrstite na pridni seznam :-)) Pa ne pozabite pisati pisma :-)

6 komentarjev:

oldpunca pravi ...

O, tole mi je pa všeč :-) Lepo pismo si napisala.

Anonimni pravi ...

Tvoje pismo djedu je prekrasno.
Lp, Sonja.

MOJCA pravi ...

Krasna. Ti pa imaš veliko želja. Naj se ti uresničijo. lp

Andreja pravi ...

Vau Keti,
tole pa je bilo enega dela in kako zelo lepo pisano pismo si naredila, da ne bo nihče prikrajšan :-)) Všeč so mi vsi detajli!

Mojca pravi ...

UUuu zelo lepa ideja! lp

Nella pravi ...

Lepo in zanimivo :)