nedelja, 13. oktober 2013

Moška moda

Vsake toliko pri meni nastane tudi kakšna moška voščilnica. Tile modeli kravat so zelo priljubljeni. Tokrat sem se malo več posvetila tudi kuvertici, ker je bila oddana osebno (ne po pošti) in ni strahu, da bi se kaj uničilo oz. potrgalo.

svetlo modra srajčka in črtasta kuverta, na kuvertici gumbek za srečo ;-)
Prijavljam na izziv #92 Šiviljstvo - moda @ Craft-alnica.

Lepo nedeljo vam želim. Jaz bi resno rabila še en dodatni dan med soboto in nedeljo, da v ustvarjalni delavnici nadomestim izgubljeni čas zaradi preboljene viroze.

10 komentarjev:

MOJCA pravi ...

Krasna je ta moška voščilnica. S kuverto sta pa čisto usklajeni. čao

Mojca pravi ...

oooo kako luštna kravata :) lp

oldpunca pravi ...

Super srajca s kravato in zelo lepa kuverta :-)

Anonimni pravi ...

Predivno.Kuverta je stvarno posebno lijepa.
Lp, Sonja.

Ustvarjalne sanje pravi ...

lepa je, zelo všeč mi je kombinacija barv

helena pravi ...

Simpatična je!

Janja pravi ...

Luštno.
Hvala, ker sodeluješ na 92. izzivu CRAFT-alnice. Lp

Jeanette (Forest Ranger) pravi ...

Lovely shirt/tie card!

Andreja pravi ...

Luštna srajčka :-))
Hvala Ti, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici! Srečno :-))

Goga pravi ...

Krasna srejčka in zelo lepa kravata na njej. Lepo si se potrudila tudi s koverto in upam, da so poštarji z njo spoštljivo ravnali.
Pozdravček Lili