ponedeljek, 7. oktober 2013

Obožujem ograjice

Ker res obožujem moje nove šablonce ograjice, sem naredila še nekaj voščilnic s podobno tematko kot v eni od prejšnjih objav. V različnih barvnih kombinacijah.

Prvič sem bolj okrasila tudi kuverto. Mi je zelo všeč ampak povsem neuporabno, če pošiljamo po redni pošti, ker se zadeva (na žalost) skoraj sigurno uniči.

z ujemajočo 3D kuvertico

 
 
Prijavljam na izzive:
#30 anything goes @ Challenges 4 Everybody
Celebrete Autumn @ Eclectic Ellapu
#164 Fall Fun @ 2 sisters Challenge Blog
week 227 Autumn Colors @ Allsorts  Challenge Blog
 
 
 
Naredila sem jih tudi v drugih barvah. Objavljam eno, ki ima tudi ujemajoče knjižno kazalo - tagec (kvačkana rožica je broška).
 
 
  
Hvala za obisk. Lepo jesen vam želim. 
 
 
 



 

6 komentarjev:

Hali pravi ...

Iiii kako so krasne, zadnja je pa tako nežna!Super!

Mojca pravi ...

Krasne voščilnice so ti uspele in tudi mene je zamikala tale ograjica :) LP

Ayaa pravi ...

Čudovite!

oldpunca pravi ...

Čudoviti izdelki! Moj favorit pa je tagec z rožico kot broško :-)

Anonimni pravi ...

Predivne su. Ove ogradice izgledaju bas efektno.
Lp, Sonja.

Craftnut pravi ...

Thanks for joining us at Allsorts this week Tracy x