petek, 4. oktober 2013

Izazovi i sladkiši #18

Na Izazovi i sladkiši je objavljen 18. izziv. Tokrat je tema BOJE JESENI (jesenske barve, autumn colors).
Lepo vabljeni k sodelovanju. Izdelke ostalih članic ustvarjalnega tima pa si lahko pogledate TUKAJ.

Kot članica ustvarjalnega tima sem prispevala tole voščilnico. Z ujemajočo kuvertico. Uporabila sem jesenske barve, malo posenčila robove, dodala nekaj detajlov v rjavi barvi in številko v oranžni. Za gospoda v jeseni življenja.



ročno izdelana rozetka
Prijavljam še na naslednje izzive:
- #162 Fall/Autumn @ 4 Crafty Chicks
- #167 Colors of Fall @ Tuesday Throwdown
- #144 Cinnamon @ Crafts 4 Eternity

Hvala za obisk.Vesela sem vseh in vsakega posebej. Vabljeni pa tudi k sodelovanju pri mojem skromnem rojstnodnevnem bonbončku TUKAJ.

11 komentarjev:

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

Super je, zelo mi je všeč
lp Tamara
imej lep konec tedna

Vanja pravi ...

Predivna je cestitka, Keti! Mnogo mi se svidja sto se i koverat slaze. :)

Pozdrav
Vanja

Hali pravi ...

Lepa kombinacija barv, zelo elegantna :-)

Mojca pravi ...

Zelo zelo lepa, krasen papir si izbrala. lp

Andreja pravi ...

Zelo je lepa in še posebej se mi dopade rozetka!
Pozdravček :-))

Olga pravi ...

The card is so beautiful! love the color combo! Thank you for playing with us at Crafts 4 Eternity!

oldpunca pravi ...

Zelo lepo, elegantno voščilnico si ustvarila. Super barve.

Ayaa pravi ...

lepa! :)

Julie pravi ...

This is lovely especailly the rosette!

Thanks for joining us at Tuesday Throwdown for our Colours of Fall Challenge!

Hugs

Julie x

Leanne pravi ...

Wonderful job, thanks for playing our fall/autumn challenge at 4 Crafty Chicks, great job!

Leanne DT!
4 Crafty Chicks

Lori Turner pravi ...

Awesome card! Wonderful colors for our FALL challenge over at 4 Crafty Chicks - thanks for joining us!