torek, 22. oktober 2013

Halloween po naše - #80 {PIN}spirational Challenge

Nov izziv na {PIN}spirational challenges z Halloween tematiko. Ni ravno slovenska scena ampak motiv čarovnice se mi je zdel simpatičen. Sploh, če upoštevamo, da se čarovnice zbirajo na Kleku (ne na "mojem" sicer ampak vseeno). Dodala sem še pomenljiv napis (za angleško govoreče prijatelje - something like : "Let the Heart lead you where ever you go").

In tadaaaa... tole je primerno samo za osebe z dobrim smislom za humor ;-)

EUREKA image/digi motiv

Objava na hitro, ker se mi zadnje dni ful dogaja in komaj najdem kaj časa zase. Hvala vseeno za obisk. Vabljeni k sodelovanju na izzivu.

Pa naj se še pohvalim, da sem bila izbrana med TOP 3 na CRAFT-alnici.

6 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Čestitke za Top 3 na Craft-alnici! Tale čarovnica pa je zakon :-)

Anonimni pravi ...

Predobra je. A vjestica je fenomenalna.
Lp, Sonja.

MOJCA pravi ...

Prijazna noč čarovnic je to , ker je tvoja prav simpatična čarovnica, pa še napis - le kdo se bo prestrašil ????

Mojca pravi ...

Ja pav simaptična je tale tvoja čarovnica. Pa seveda čestitke za top 3. lp

Today's Beautiful Moments - Tracey Fehr pravi ...

Keti...this card is so simple and so stunning! Great job!

Nella pravi ...

Lušna, preprosta in zgovorna :)