sreda, 19. julij 2017

Hvala vam!

“A child can teach an adult three things: to be happy for no reason, to always be busy with something, and to know how to demand with all his might that which he desires.” 
― Paulo Coelho


Zdaj sem že nekaj časa doma na bolniški v upanju, da se izkopljem iz izgorelosti, ki sem jo pridela, ker očitno nisem znala prisluhniti sama sebi. Več časa tako namenjam spanju, ki mi ga je v preteklih mesecih kronično primanjkovalo, lovim sončne žarke in svež zrak, veliko pa tudi berem in ustvarjam. Vse zadeve, ki me pomirjajo in razveseljujejo. Veliko mi pomenijo tudi ustvarjalni zajtrki in moja plesna družba (ki čez poletje sicer ni tako zelo aktivna) ter vse blogovske kolegice. Brez vas ne bi bilo isto. Zato se vam tukaj še enkrat vsem skupaj zahvalim, za vse obiske, spodbudne besede, všečke in res dobro družbo!

Tale voščilnica je sicer nastala za SWAP, organiziran v okviru FB skupine Crafty Sisterhood - Ustvarjanje, Čajček & Kramljanje ampak jo vseeno namenjam vsem, ki boste zašli na moj blog. Kar tako, da vam polepšam dan. 

Po pošti jo je sicer prejela Kaja, ki jo vse poznate kot Kajcyka Crafts in po njenem odzivu sodeč, sem jo res razveselila z njo. Ona pa mene z odzivom.


Okrasila sem tudi kuverto in poskušala s svojo "pisavo" oblikovati tudi posvetilo v notranjosti.


Seveda sem spet uporabila Sizzix šablone (Duši me že zafrkava, da me drugo kot Sizzix sploh več ne zanima) in štampiljko Mavelu. Tile Marinini napisi so res tolk kjut in super uporabni.

Izzivi:
Craftaholics R Us: #28 Beach
The Paper Players: #353

Fairytale Challenge: #172 An der Küste
QKR Stampede: #252 By the Seaside or Anything Goes

Tokrat malo bolj osebna objava ampak se mi je zdelo, da lahko delim z vami, da boste morda malo bolj razumele vso dogajanje na blogu.

Hvala za obisk. Res mi veliko pomeni!

*******
Uporabila sem naslednje Sizzix pripomočke:





12 komentarjev:

Claire Broadwater pravi ...

A perfect CAS card! I love the whale and the waves! Your envelope will even make it more fun to its recipient! Thank you for joining my challenge this week at The Paper Players! XX

Renata pravi ...

Kako lepa voščilnica! Tebi pa želim veliko energije in časa zase.

laurie pravi ...

How cute! I love your ocean scene. Thanks for joining us at The Paper Players!

Tina Z. pravi ...

ojoj, nisem vedela, da je tako resno s tvojim zdravjem, želim ti, da lepo in uspešno nabiraš novih moči ...
in kako je tole luštno za kajo, tile morski motivi ti res zelo ležijo, šablone pa seveda tudi super krasne.
ja, jaz se moram še spraviti k temu swapu, doma kaos ta teden ...
pazi nase!

Kajcyika pravi ...

Upam, da boš kmalu bolje! ♥
Glede čestitke imaš pa čisto prav, res sem bila (in še vedno sem) čisto navdušena in najverjetneje sem med odpiranjem pošte na glas rekla tudi kakšeen 'iiiii kako je lepa', brez da bi se tega zavedala. :D Hvala še enkrat! Prečudovita je! ♥
Aja, pa sedaj je šablona tega prikupnega kita na moji listi želja, ker mi je tako všeč. Upam da si jo kmalu privoščim. :D

moi pravi ...

Tebi želim vse dobro in da se čimprej pobereš in nabereš moči za naprej. Kaji si pa tako lepo polepšala dan s tem prikupnim kitom.

Janis Lewis pravi ...

Lovely card. Thanks for sharing at Craftaholics R Us.
~Owner/DT Janis

Andreja pravi ...

Spet ena lepa voščilnica s kitom :-))
Tebi pa želim čimprej vse dobro!

Valentina B pravi ...

Oo,Keti.. cimprej si naberi novih moci in pazi nase! Vcasih mora priti tudi prisilni pocitek, da se zavemo, kaj je dobro za nas. Saj ves, da sem se na prvi pogled zaljubila v te kite.. Hvala, ker ga delis z nami. Vse dobro!

Helena pravi ...

Vesela sem zate, da ti gre bolje in za prihodnje le glej, da bolj prisluhneš sebi in svojemu telesu. Vse dobro.
Simpatična morska voščilnica. Ravno pravšnja za poletne dni.

Jaydee pravi ...

What a super card. I love your little whale riding his wave. Fabulous CAS card. So glad you joined us at the Paper Players this week
jaydee

Bianca pravi ...

Your card is so very sweet! This die cuts are really amazing and you use it in the best ever way. Thank you for joining us at Fairytale Challenge. xx Bianca DT